Jump to content

ipod i bmw E65

Share

Recommended Posts

Hei, hvilke muligheter har man egentlig? ønsker kunne få tekst, og gjerne kunne søke i sanger, er en 02 mod, de skal ha lik navi enhet og i driving ting frem til 06? tror jeg.

søkt litt rundt på div forums, og ser flere bare har fm, eller uten sender? kan man evnt ettermontere AUX 3.5mm i konsoll på noen måte? bedre å styre ipoden vanlig da, men klart, styre med rattet er jo diggest.

Hei,

Jeg fikk akkurat montert inn det originale BMW iPod grensesnittet i min 2006 320Si, med radio professional. Funker strøkent, får opp alle playlistene fra ipod samt navn på sang. iPod kobles til i hanskerommet, og styres via ratt eller direkte på radioen. iPod lades også, so just be happy and drive :)

Hei, hvilke muligheter har man egentlig? ønsker kunne få tekst, og gjerne kunne søke i sanger, er en 02 mod, de skal ha lik navi enhet og i driving ting frem til 06? tror jeg.

søkt litt rundt på div forums, og ser flere bare har fm, eller uten sender? kan man evnt ettermontere AUX 3.5mm i konsoll på noen måte? bedre å styre ipoden vanlig da, men klart, styre med rattet er jo diggest.

Kensington LiquidAUX funker for meg.

http://store.apple.com/no/product/TR824LL/A?fnode=MTY1NDA0Mw&mco=MjI0NjkyOA

Det følger med en fjernkontroll for å ha på rattet, funker bra!

til jay-o, er ingen 3.5mm aux inn på den, da hadde det jo vært lett å få lyd iaf om man mista kontrollen.

med mobridge kittet har man ikke tekst med mindre man har 2006+ :|

ser ut som cd veksler kittet bare er for E39/46 osv.. teit!

har elektronikk i hue og ræva og er fully loaded, men 3.5mm aux inn eller ipod mulighet.. nei det er dumt.. :|