Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fin bil! :)

Om det var slike chromeringer rundt instrumentene er dette ingen sak å montere. kjøpte slike selv fra Koed og monterte på min bil.

du må ta av rattet, løsne 2 skruer i toppen av instrumentpanelet så er dette løst. kontaktene bak passer bare der de skal være.

når du så har fått ut instrumentpanelet er det bare å løsne skruene bak, slik at du deler hele greia. om jeg husker rett nå, så skal du kunne dele den ved tallskivene, slik at du kan tre ringene igjennom hullene til f.eks speedo. på de ringene jeg kjøpte måtte jeg pusse yderst litt av hullene i instrumentpanelet for å få de på plass, men det gikk greit. de klemmes bare på. ikke no lim el.l

Skinninteriør har jeg selv litt lyst på, men det koster jo litt da.. så det får bli etterhvert. men om du følger med på "BMW deler selges" så dukker det stadig opp bra M5 interiør til gode priser.

ang. varme kun på ene siden, mener jeg å ha hørt at det kunne være defekte ventiler på kjølevannet. disse ventiler til interiørvarmen står helt ved torpedoveggen til høyre om du står foran bilen. der står og pumpa.

Skrevet

Vil anta det samme som Hafsmo, at det er vannventilene som er problemet... Ellers kan du sjekke temperaturfølerene på passasjersiden samt at det ikke er noe brudd på vakum til disse!

Skrevet

Med andre ord litt småting å fikse fremover. Men det er bare kos. Steike for en tilfredstillende følelse det var å få ut tomgangsregulatoren på egen hånd. Selv om den ikke funket noe særlig bedre etterpå. Tror den har tatt kvelden ja.

Noen som har noen spennende erfaringer med E32? Jeg er litt sugen på en 90-94 modell som kosebil på sikt. Må få e34`en ship shape først. Men planen var egentlig å bruke 200-225 på en 3 serie, og når jeg heller valgte å beholde og shape opp e34`en så er det rom for muligens å vurdere en kosebil i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...