Jump to content

Angeleyes på svak styrke

rynne
 Share

Recommended Posts

Hei,

Monterte angeleyes i går. Alt gikk - til slutt - men sliter litt med styrken på ringene.

Ringene rundt fjernlys er hakket for svakt etter min smak og etter å ha sett andre biler. Rundt nærlysene er det kun antydninger til lys!

En av ledningene til parklys-bryteren ble revet av ved en kontakt - har laget kabelsko for denne, men la også merke til at ledningen er relativt dårlig. Altså, ledningen er svært liten. Det finnes ikke mange tynne ståltråder inne i kabelen for å si det på den måten - kan dette ødelegge for strømgjennomføringa?

Er det noen annen måte jeg kan piffe opp styrken i lysene? Er det pærer på disse lyktene?

347972.jpeg

347973.jpeg

Sitter 4 pærer som lager 1 ring, små jalla spør du meg hehe. Ikke meninga å rakke ned på deg men...

Det du kan gjøre er å legge opp en egen kurs fra batteri til parklys med rele som du styrer med de som går til parklys idag for eks.

Hehe, ja det er en smule jalla vet jeg, men fikk lyktene med bilen.

Har sett på nye lykter. Finnes det noe som ikke er like "jalla"? Er dette samme produkt som jeg har? http://www.schmiedmann.no/97/produkt/FL34K.htm

Eller er det dette jeg har? http://www.schmiedmann.no/138/produkt/FL34KVSIDE.htm

Den jeg ikke har, er den av bedre kvalitet ? (med tanke på utseendet)

legge opp gen strøm til parklyset. er veldig enkelt. det du trenger er et lysrele. ikke mange kronene på en rekvesita sjappe. står en forklaring på eska eller på releet hvordan det skal kobles. da har du vertfall ikke noe strømtap til ae ringene. så ville jeg ha plukka ut pærene og dyppa tuppen på de i en varmebestandig lakk eller maling slik at det ikke blir 4 punkter i ringene. ser litt finere ut da.