Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, dette er rimelig for en sport evo.

Kan bare ikke forstå meg på alle de som ringer og tilsynelatende høres seriøs ut, og som etter eget utsagn "SKAL HA EN SPORT EVO".... uten at de kjøpte denne.. Dette er siste gangen du ser en ryddig, ekte, dokumentert SPORT EVO til den prisen tilgjengelig i Norge, med skilt..

Jeg forstår ikke hvordan det går an å få så mange sms, email, og telefoner på en uke, uten at noen drar på avtrekkern faktisk enda raskere enn det ble nå..

Det må være mange som liker å ringe på ting..

Skrevet
Ja, dette er rimelig for en sport evo.

Kan bare ikke forstå meg på alle de som ringer og tilsynelatende høres seriøs ut, og som etter eget utsagn "SKAL HA EN SPORT EVO".... uten at de kjøpte denne.. Dette er siste gangen du ser en ryddig, ekte, dokumentert SPORT EVO til den prisen tilgjengelig i Norge, med skilt..

Jeg forstår ikke hvordan det går an å få så mange sms, email, og telefoner på en uke, uten at noen drar på avtrekkern faktisk enda raskere enn det ble nå..

Det må være mange som liker å ringe på ting..

Jeg for min del synes ikke det er rart at folk ringer for å forhøre seg om en bil. Det er nok mange som vil ha en sånn bil, men når du skal bruke 329.000kr på en 20år gammel bil, så må folk tenke seg om to ganger. Om du ikke har for mye penger da.

Andre vurderer kanskje en vanlig e30 m3, men så kommer din til salgs, og folk blir usikre og fristet. Så jeg synes ikke du skal være så sjokket og overgidd over at folk viser innteresse for bilen din!

At du fikk solgt bilen på EN UKE sånn som tidene er nå, DET skal du være rimelig happy for:-) For det er faktisk en veldig begrenset kjøpegruppe som er ute etter en garasjebil til en sånn pris.

Skrevet

Sier ikke at jeg ikke er happy, men mener fortsatt at skal du ha en SE så er dette meget gunstig, slik at det er en grei handel for den som kjøper.

Jeg sier at jeg er overrasket over hvor mange som ringer.. Det er greit å ringe, men før du ringer så har du gjort deg opp en mening om dette er i din løype. Å ringe for ikke noe annet en moro skyld, eller for at du er nysgjerrig er unødvendig. Det er min mening.

Skrevet

NEW: Det er alltid slik med ting som folk har lyst på. De aller fleste som ringer har ikke penger, de bare drømmer.

Noen har lyst på bilen, men usikker på om man er villig til å prioritere... vil ikke kalle denne gruppen useriøs siden de kan hvis de finner ut at de absolutt vil.

Skrevet

Nydelig bil assa 8) kjenner han som har den sorte som har vært på autofil.

den har godt 65 000km drit pene biler assa.han sier at han aldri skal selge den.har sitti i den bilen fy faen så jeg har lyst på en sånn :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...