Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
koster da 0kr å ha en M3 ståendes i RO, de kommer jo ikke akkurat til å synke i pris heller!

Koster meg 5000,- i månen for å ha min hvertfall! Så gratis er det IKKE!

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
koster da 0kr å ha en M3 ståendes i RO, de kommer jo ikke akkurat til å synke i pris heller!

Koster meg 5000,- i månen for å ha min hvertfall! Så gratis er det IKKE!

5000kr i mnd.?

Skrevet
Forsikring, sherlock :wink:

Men fy svaaarte for en bil :love:

Nei, lån mr.holmes!

Forsikringen er ca 9500 i året, men bilen står uten skilt halve året med tyveri og brann så...

Skrevet

Du kan da ikke blande lånet ditt inn i dette!.Poenget her er vel at å ha en slik bil stående koster lite. Forsikring koster 6-7000kr i året, men tar du med prisstigning på denne bilen, så tjener du nok en slump;)

Det er nok bedre renter på pengene enn om du har dem i banken, ihvertfall nå til dags:)

Skrevet
Du kan da ikke blande lånet ditt inn i dette!.Poenget her er vel at å ha en slik bil stående koster lite. Forsikring koster 6-7000kr i året, men tar du med prisstigning på denne bilen, så tjener du nok en slump;)

Det er nok bedre renter på pengene enn om du har dem i banken, ihvertfall nå til dags:)

Viss du kan cashe ut bilen så koster det lite ja...! Det er jo begrenset hvor mye denne bilen vil stige i pris nå de nermeste åra vil jeg tro. Skal ikke lengre bak enn 5-6 år så låg jo E30M3 på rundt 120.000.

Skrevet

Viss du kan cashe ut bilen så koster det lite ja...! Det er jo begrenset hvor mye denne bilen vil stige i pris nå de nermeste åra vil jeg tro. Skal ikke lengre bak enn 5-6 år så låg jo E30M3 på rundt 120.000.

"Sky is the limit" ang. pris på disse bilene, merk mine ord!

Skrevet
Forsikring, sherlock :wink:

Men fy svaaarte for en bil :love:

Nei, lån mr.holmes!

Forsikringen er ca 9500 i året, men bilen står uten skilt halve året med tyveri og brann så...

Ja betaler du 5000,- i renter i mnd på bilen da er det dyrt ja.

Skrevet

"Sky is the limit" ang. pris på disse bilene, merk mine ord!

Nå er jo en vanlig M3 noe helt annet igjen da..

For 1,5 år siden kom jeg over en Sport Evo på mobile.de.. Den hadde gått stuslige 10 000km tror jeg, men eid av en entusiast, og nok endel mer "mint" enn denne igjen..

Vet du hva prisen var i euro? 40 000 euro.. I TYSKLAND!

Så en sport evo, som er "mint", har ivhertfall ingen tapsverdi fremover..

Skrevet
Begynner å bli sjeldne biler og er derfor verdt "gull".

Er helt enig, man bør alltid betale det lille (eller store) ekstra for å få noe man har lyst på og ikke bare "greit nok".

100K er det bare å glemme på norske skilt.

Går ikke 13 av de på dusinet sånn som med E36 :wink:

100k er bare å glemme på norske skilt? For 5 år siden så lå strøkne E30 M3'er med mindre på tellern enn i dag ofte til rundt 120 000..

De som ikke er velholdt vil jeg påstå ikke har hatt ei krone verdiøkning (hvis vi ser bort fra tullinger som kjøper halvgode eksemplar for prisen av "mint" biler da).. "Ingen" (<<<- her tar jeg tydeligvis feil) gidder vel å kjøpe ett halvpent samlerobjekt? Hvorfor jeg uttaler det som samleobjekt? Altså, eneste grunn for meg til å kjøpe E30 M3 er for å kunne "spare" på den og bruke den som kosebil.. Skal jeg bruke 180 000 på bruksbil kjøper jeg ikke akkurat en E30 M3 i god tilstand? Da blir det heller en E46/39 eller noe..

Så spør du meg er eneste grunnen til at halvgode eksemplarer av M3 også er dyre, fordi det finnes personer i verden, som aldri har tid til å vente, som ikke har is i magen og som bare MÅ ha den NÅ, samma om det er feil på den eller ikke.. Greier ikke vente litt til så han kan betale 20 000 mer for en strøken M3, istedet for en halvferdig M3..

Også til diskusjonen av E30M3 vs E36 M3.. JA jeg vet det blir produsert mange flere E36 M3, og derfor skulle tilbudet møte etterspørselen for disse i fremtiden og prisene holde seg nede.. Men nå om dagen er jo en E36 M3 allemannseie.. Og det vil si at det vil finne svært få originale igjen av 36 M3 også om 7-8 år når de begynner å bli ettertraktede igjen.. Jeg tror de strøkne E36 M3'ene, men mye utstyr og skikkelig interiør i "mint" condition også vil ligge opp mot 180 000 om 7-8 år..

Om jeg tar feil? Time will show.., men som en pekepinn kan man jo bare tenke seg til hvor mange E36 M3'er, både 3,0 og 3,2 som blir vraket nå om dagen.. Kan aldri tenke med at E30 M3 har blitt vraket i samme tempo..

Skrevet

Gode biler selger greit, og få av de til salgs. Når da en kommer for salg, så er gjerne enkelte ferdige med å spekulere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...