hylle Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Dette gjelder Felger og dekk forumet. Er det mulig å få lagt inn en sticky der det forklares hva Innpress, boltsirkel, dekkdimensjoner OSV er fornoe? gjerne en guide om hvilken boltsirkel og innpress til hver modell. SLik at vi slipper nye spørsmål angående om felgene passer på den og den og den bilen HELE tiden. Jeg er selv ingen dekk ekspert, så dersom noen vil lage en slik sticky hadde jo det vært helt topp.
Ørjan^^ Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Enig med hylle der, Har også savna det på dette forumet..
jojr Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Det er laget en veldig bra en for bare noen dager siden, så prøv å søk etter, prøvde å få den under den dekktråden som allerede ligger som prioritert men det gikk ikke
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Dette gjelder Felger og dekk forumet. gjerne en guide om hvilken boltsirkel og innpress til hver modell. SLik at vi slipper nye spørsmål angående om felgene passer på den og den og den bilen HELE tiden. Jeg er selv ingen dekk ekspert, så dersom noen vil lage en slik sticky hadde jo det vært helt topp. Slik som dennesom ligger i "teknisk-menyen" på venstre side?
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Se der ja. Fyr opp den guiden der som sticky på Dekk og felger delen, så er jo alt flott
EBørøsund Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Sendte Gunnar en PM om dette like etter at Felger og dekk ble egen post, men fikk ikke nos svar på det... Men hadde vært genialt, annenhvert innlegg er jo "passer disse på min e36" når det står et20.. Bare et eksempel, men plagsomt i en salgstråd å bli spamma me slike spøsmål, og lite som skal til of rå sette opp det;)
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 Spesiellt når du skal selge felger selv, å så skal du selv prøve og søke opp om felgene kan passe den aktuelle modellen, som igjen kan inneholde feil info som igjen bare fører til masse mas i en salgstråd som alltid skal være ryddig.
Lars89 Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 At det står hjulpesifikasjoner nedi venstre hjørne er vist veldig vanskelig å se... Men er jo folk som ikke vet hvor mange hjulbolter de har engang så kan ikke forvente for mye Men få på plass en sticky
jojr Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ja det står jo greit forklart i hjulspsifikasjoner men der står vel ET som er standard for bilen men det mange lurer på er vel hvor mye man kan gå opp eller ned på innpress og at det fortsatt passer og er lovlig
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Egentlig ingen dum idè. Bare for å illustrere det Lars89 sier, så har jeg fått spm fra folk som lurer på om felger med 4x100 passer en 2008 Passat og 2009 Golf! Forespørselen kom riktig nok gjennom Finn, men det viser bare at folk ofte ikke gidder å gjøre litt research når de skal handle felger.
[space] Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Da har jeg lagt en link til guiden under felger og dekk forumet.
opt Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Under teknisk ligger det en tråd som sticky, der kan jo folk legge inn hva de klarer å få til å passe på bilene sine. Den burde vel kanskje også ligge under dekk/felger kategorien. Der den ligger nå blir den bare spammet full av spørsmål og tullball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå