Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hei! Har noe jeg har lurt på en stund. På min e36 touring har jeg noen riller i luftinntaket foran. Denne bilen er levert med original m-tech, men jeg har sett andre levert med original m-tech er uten disse rillene. Isteden er det et nett der. Noen som kan si hvorfor noen har disse og andre ikke? Legger ved et bilde av bilen min med rillene under skiltet.
BreitBau Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hvis jeg ikke tar feil, er det der M-tech.. mens de med gitter er M3..
opt Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Helt riktig som breitbau sier. I tillegg er dtm-leppa(den svarte nederst på frontfangeren) en del som egentlig tilhører m3 coupe/cab, men som er veldig populær og pent å ettermontere på vanlige modeller med m-tech. Har du lyst på et slikt gitter får du kjøpt det til en fin penge hos Koed. Det er lett å montere. Passer rett på.
BreitBau Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hva var det det kostet igjen.. 700? Husker det var en "god" del for den plastikken der..
Frode D Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Koster 570 for tiden hos koed. Tror jeg betalte 350 + moms for mitt når jeg bestilte. Kjipt med kronekursen
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Ok! Da vet jeg det og. Kommer nok til å beholde rillene mine jeg, synes de passer ganske godt til den fangeren. Tusen takk for svar
-Anders- Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 500 spenn for gitter versjonen hos GS. KJøpte den her om dagen siden forrige eier har satt hønsenetting der. Når jeg skulle bytte ser jeg at brødet har brukt 1Tonn med sica for å feste dritten. Applaus. Lykke til med hva du enn gjør med de rillene. Men ikke fest det med sicaflex!!
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Hehe Sikaflex og PL400 kan brukes til alt. Jeg er gammel elektriker ser du, fikset mye løye med disse produktene Rillene er montert ifra fabrikk tror jeg, så rører ikke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå