Rostad Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Har en 2000/06 520i msport. Utn facelift. Det jeg lurer på er om facelift lyktene passer rett på? Har orginalt xenon i nærlys.. Noe man må tenke på når man skaffer facelift lyker?
Haug530D Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 De skal passe rett på ja, eneste er vel at du må ha nye ballaster og noen overgangskabler til blinklysene og AE mener jeg å huske.
bmw530d99 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Er litt forskjellige fester til prefacelift og facelift, men det er mulig å montere uten disse festene. GS selger disse i en egen pakke sammen med lyktene. Retrofit eller noe. De samme får du også orginalt hos bmw. Ballastene og pærene er de samme, men det er foskjell på parklys. AE med celis-ringer
Haug530D Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Er litt forskjellige fester til prefacelift og facelift, men det er mulig å montere uten disse festene. GS selger disse i en egen pakke sammen med lyktene. Retrofit eller noe. De samme får du også orginalt hos bmw. Ballastene og pærene er de samme, men det er foskjell på parklys. AE med celis-ringer Mente disse festene fulgte med lyktene, gjorde det med mine når jeg bestillte fra Koed, sammen med de overgangene på kablene.
bmw530d99 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ja, helt riktig. Dersom du kjøper et slikt sett følger det med alt du trenger for å oppgradere til facelift. Dersom du bare kjøper lyktene vil du mangle disse festene og overganger til parklys
Rostad Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 sjekka på koed, der ble d rundt 9000kr for nye lykter med facelift og xenon. Fant en brukt lykt til 1500, men de hadde bare på ene siden.
Haug530D Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 sjekka på koed, der ble d rundt 9000kr for nye lykter med facelift og xenon. Fant en brukt lykt til 1500, men de hadde bare på ene siden. Den har de hatt lenge, hehe
Rostad Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 sjekka på koed, der ble d rundt 9000kr for nye lykter med facelift og xenon. Fant en brukt lykt til 1500, men de hadde bare på ene siden. Den har de hatt lenge, hehe Man kjøper vell ikke en "reserverlykt"
hauken Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ser Htrade har noen til under 5 tusen på finn.no,skal visstnok være med automatisk høyderegulering...
Rostad Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Ser Htrade har noen til under 5 tusen på finn.no,skal visstnok være med automatisk høyderegulering... De er vell ikke helt lik de orginale. Jeg liker vertfall de der du ikke ser hele sirkeln på AE
bmw530d99 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Nei, ser ut til å bli dyrt for deg. Mener de hadde en kampanje på GS, men jeg kunne ikke finne noe der nå. Mulig om du ringer dem... Eller kan du jo prøve ebay.de eller ebay.com. Har sett nye og brukte hella der. Vet ikke, men jeg tror det er lurt å kjøpe orginale hella til frontlys. Har sett jallalys som er 2 år gamle. Glassene var blitt gule og linsene var blå. Full av fukt og dårlig lys. Men bevares, det er sikkert andre enn hella som kan lage lys. Men det er ofte en sammenheng mellom pris og kvalitet
pita Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 gå for hella lykter kjøp uten xenon, og bruk det xenon kit'et du allerede har
Rostad Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Går nok for kvalitet når det gjelder frontlys ja Sett litt på ebay også. Blir sikkert noen baklykter der i fra. Men så disse her også. http://www.schmiedmann.no/108/produkt/63210024983.htm
bmw530d99 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 gå for hella lykter kjøp uten xenon, og bruk det xenon kit'et du allerede har Vil ikke anbefale dette, uten at jeg skal utgi meg som ekspert.. 1: Pæreholder og lampeholder vil ikke passe til orginal xenon. 2: Du vil ikke kunne bruke orginal høydejustering. 3: Dette er ulovlig og du må bytte tilbake orginallyktene før hver EU -kontroll. Generelt er ulovlig monterte xenonlys i nærlys det værste jeg ser, og håper alle som gjør dette blir kraftig bøtelagt... Men dette er en subjektiv oppfatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå