Gå til innhold

solgt!!kan slettes...

helmer 85
 Share

Anbefalte innlegg

Noe mere man trenger til denne?

Bortsett fra radioutstyr selvfølgelig?

Mvh

Kenneth

For å få denne komplett så må man ha en clutch på motoren,fuel og en gløder.enclutch får man for 250;-og oppover alt ettersom hvor grom den skal være:)følger med ett sett til med felger og slicks dekk.ligger bra på varm asfalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du drar den igang med snor :) servoene/servon er det samme som en vanlig bil, bare at det er i en boks med tannhjul, som styres av strøm, alt dette registreers av handkontrollen, som sender til motageren :) ganske simpelt, du fyller nitro, enten 20% eller 25% nitro bens, siden der er en 28 motor så hadde jeg brukt 25% så må du justere forgasseren etter vær forholdene, vist den ikke går som den skal selvsakt :)

Jeg har en buggy som jeg har samme motoren i og den er ganske grei og stille inn.ett tips er å kjøpe en temp måler så man hele tiden har kontroll over at motoren ikke går for mager.motoren er jo helt ny så ville kjørt den inn med litt lavere enn 25 prosent med litt mer olje.når den er ferdig innkjørt er det bare å bytte til 25 prosent.kjører 25 prosent big bang og det går unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke lyst og bytte imot en el drifter da?

1:10 med 4500ohm batteri :) ny pris på den ble 2599, brukt 3gang ute, men flere gang inne :P

merkelig at du oppgir batteriet ditt i motstand og ikke kapasitet... :lol:

han mener såklart mah, ikke ohm....

Hvor får man deler til denne kjerra? kan ikke si jeg har hørt om hong nor før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...