Stianvi Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Førerstol er jo helt slitt i trekket, men de føles ikke nedsitti. er også varme i setene som fungerer på begge 2. Bud ønskes Har alle 4 dørsider, som er i grei stand, men trenger noen nye klips, 600 eller bud Midtkonsoll bakre del, med knapper til varmeseter. Bud ønskes Dette er nye forsterkninger til dempertårn, passer alle 2 og 4dørs modeller (ikke touring og cab) disse er da NYE og koster 300kr stk på koed. Bud over 450 for begge mottas. Lakkerte speil til begge sider, disse er ikke 100% strøkne i lakken, men er lakkert i 138 zinnoberrot. Bud over 150pr speil ønskes Servotannstang selges, denne lekker så trenger og overhales. 100kr. Elektrisk taklukemotor med relê selges. mener denne skal passe rett inn der sveiva er og bare å koble seg inn på ledningsnett som er der. Bud ønskes Blinklys oransje 50kr for begge eller no? har 2 stk forskjermer, men de har veldig mye overflate rust samt vært retta opp skade. kan gis bort hvis noen gidder å komme å hente de. Har også en M50B20 motor som selges Med Girkasse og letta svinghjul, denne står uten ledningsnett og bunnpanne samt toppdeksel er skrudd av for å se over kammer og veiv. bunnpannen var sprekt og er sendt på sveis, dette blir da gjort ordentlig for hadde tenkt å ha motoren selv for kjøpte den som b25, noe som det viste seg ikke å være. km stand ca 220000 medfølger hjerne men ikke ledningsnett. GI BUD! bildet under viser oljesil, ser ut som motoren har blitt stelt greit med=) M20B20 Selges: 87mod motor med hjerne og ledningsnett selger (motronik) gått ca 200k selges uten innsug men med kasse, hjerne, og ledningsnett. legger ut bilder etterpå. GI BUD!
camaroen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 har du nederste del av rattstammen fra servobil? den som passer nedpå tannstangen..?
Stianvi Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 jeg mener å ha den ja, for å være helt sikker må jeg få sjekka det opp. men mener jeg delte den og bytta alt fra den ''splines'en på rattet.
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hva skal du ha for førerstolene OG de stygge skruene som de skal festes med? =P Hehe
Stianvi Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 jeg veit ikke jeg. 1000lapp for begge?
Stianvi Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 disse delene kan evnt byttes inn i andre deler.. trenger f.eks fjærbeinsstag foran og bak, sportsstoler, pakninger til m50motor, evnt trim? pluss mye annet, bare kom med forslag=)
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 mye for el-motor til takluke? har du og dekselet som dekker til motoren?
Stianvi Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 500 for motor. der sa du noe, demonterte detta, men husker ikke hvor jeg gjorde av dekselet. skal leite litt etter det jeg
Stianvi Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 næmmen i all verden. er det ingen som trenger deler for tiden eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå