pedro Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Nok ot fra min side Var int i svar fra selger jeg Regnes som seriøs av de som har handlet med meg! P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 MEN du er vel enig i at disse kommentarene kunne foregått en HELT annen plass enn i en salgstråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hvor mye tenkte du i mellomlegg på den billig sliten e36? veit ikke helt men om bilen min katogoriseres der eller ikke da må du jo komme med info om din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Er forresten et FORUM dette da og da er det vel mer naturlig å komme med kommentarer til pris og stand. Har falt i den grøfta selv jeg, men det har IKKe vært for å rakke ned på noen eller noens bil, bare så det er sagt. Er den bruktimportert? Spørr pga ombygningsplaner. P veit ikke ang baksete. men trur ikke det er noe prob. er verre andre veien. den bilen din kan jo kanskje være av intr. men spørs på mellomlegg. min er brukt import i 99 el 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 ........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg