Jay-O Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Takk takk - jeg tror jeg skal ha den som den er en liten stund - kanskje til vinteren bygger jeg videre på den, men jeg har brukt for mye penger på den, over for kort tid, så jeg må la økonomien min få lov til å komme seg igjen... Men her er mitt favoritt bilde (etter jeg har korrigert litt på det): Orginal: Kanskje litt mye kontrast, men jeg liker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Ok - har vært mye diskusjon om "Jay-O" merket på bakluka mi - fjerne eller beholde? Stem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Denne jeg så igår kjørte forbi Kiwi i stavanger mot teateret? I 6-7 tiden kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 det var nok det. Så vidt jeg vet er jeg den eneste her i distriktet med så mye karbon på en E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Og nå skjedde det unngåelige - jeg har knust den ene splitteren! Stod parkert mot en fortauskant, og var litt lat med klutsjen... bilen hoppet avgårde og inn i kanten... D'oh!!! Litt flaut da det var et 100 talls andre biler der, og alle i nærheten snudde seg da de hørte "KRUNSJ" da driten ble knust.... Men, de kommer enkeltvis og ikke i par heldigvis... selv om de er dyre nok for det om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 tok den me tsen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Nei, på Mekjå itte Ts treffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 synd men fort jort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Ja, det ser mindre dramatisk ut på bildet - du ser ikke spindelvevmønsteret av sprekker foran og bak og den store sprekken langs kanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Kunne vært verre. Min carbon leppe ble tatt av en rev som HELDIGVIS valgte å bli grapst under bilen og ikke oppover fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Kunne vært verre. Min carbon leppe ble tatt av en rev som HELDIGVIS valgte å bli grapst under bilen og ikke oppover fangeren... Ja, husker du viste meg det på vårturen. Kjipt når ting blir stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hehe, kjenne igjen ett par av photo locations der, har reagert på en E90 med sort/carbon panser og lurt på ka i h... det e for ein bil... Tøffe bil, eg ville behold Jay-O så lenge det ikkje er så dominerende // eller bilen har blitt 'debagded' ellers rundbaut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Eg såg denne på Reve på siste banekjøringa. Då tenkte eg, fin bil bortsett fra det latterlige navnet på bakluka. Så då veit du ihvertfall ka eg ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Synd med splitteren, men det skjer sikkert ikke flere ganger om du tar bort merket på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 hilset på deg med park-ringene på "Grødem-sletta" ikveld. (E46) var en tur innom mekjavik, så kjørte vi en kompis hjem etterpå. traff deg o en liten kolonne som var på vei mot stv.. vi skulle hjem til karmøy igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå