Hefner Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Noen her inne som har dette diagnose utstyret her? Bare lurte på om f.eks en kan justere lufta på nivåreguleringa så en kan heise/senke bilen slik man vil? EHC Electronic Height Control E38, E39, E46, E53 to 2004 betyr kanskje det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Koster 1200.- med moms på Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Koster 1200.- med moms på Bavaria Det er jeg klar over, men ikke det jeg spurte om spurte om jeg kunne gjøre det med det verktøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raytech76 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Hei Hef. Fant du ut noe om dette utstyret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Kan kjøre INPA med den interfacen sa vidt jeg vet, og den skal du kunne heve osv med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Kan kjøre INPA med den interfacen sa vidt jeg vet, og den skal du kunne heve osv med. kan du være så snill og forklare det litt mere INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Inpa er et bmw-kodingsprogram som du kan omprogrammere deler av bilen med, dog noe man skal være veldig forsiktig med. Du finner softwaren på diverse ymse nettsider. =) Interfacen finner du på Ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå