Gå til innhold

Opel Omega 3000 24v Nå med BILDER


Bmw P0wer
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter interessa for å selge omega 3000'en min

93 modell, 3 liter 24v med 5 tins manuell, med lav km stand runde hjulbuer bak, 17" alu felga med greide dekk, skikkelig sperre, får med 2 stykk delskinn 3000 interiør + eit grå/svart velur interiør fra 2,6 + masse deler, komplette døre med el vindu fremme å bak og bagasjelokk (alt orginalt 3000)

Er ein ombygdd 2 liter, men alt av Omega 3000 er der å alle papir er i orden og alt er betalt har vert vist på biltilsyne (for ombyging) men fekk 2 mangler, småtteri, har masse kviteringer og papir nesten helt siden bilenvar ny,+ servicehefte. karosseriet er 93 modell og har kun gått 156000km, motor og drivverk er gått 170000km, 3000 front, efektanlegg hele veien, nye poly foringa i bakhulstilling, har akurat tatt ut interiøret å fant 0 rust, ny tektyllerte hjulbuer framme og bak, så er i bra stand, eneste at den er litt dårlig i lakken, veldi bra prosjekt eller en altfor godelebil, du kan og få kjøpe kun karosseriet, altså alt bortsett frå motor og gir.

Må unnskylde dialekta men har dårli tid nå så gidder ikke endre på den nå (kopiert fra eit litt mer lokalt forum hehe)

BILDER :

er ikke ren på bildene og front fangeren og sjermene er ikke sikkelig montert kun satt på for å vise litt mer av hel heten på bilen, sjermene er ikke så veldi bra men følger med nye, og kan og skaffe andre i samme farge som bilen + et annent panser i samme farge, gangeren trenger lakk

7c65uplghxl08vimb09z.jpg

l21qp88lebau1v9i03mi.jpg

v7yupdjfcil9z4aged8a.jpg

ak12lycq2qpyljbj2ypf.jpg

ish50gnwujsov2bjfm77.jpg

e57xep1kgv0bs497heyx.jpg

gqm6chof73leed7knreh.jpg

x3ihvxfxok5zpve0lzi1.jpg

maqi92p0m1jd4p97z2r3.jpg

qehrb82tuhcmglchs9i5.jpg

ipq5bycgsve1is9npzd7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akurat tatt ut interiøret å fant 0 rust

Det tror jeg ikke før jeg får se det :D

Har hatt 3 stk. Omega A, og samtlige har vært møllspist på de merkligste steder.

Hvordan er den under da? Prisantydning for kun kaross?

hehe har eigd omega før så vet de, men denne er seriøst bra

har sikkert noe med den lave km standen og gjøre å at de var en gammel mann som eigde den fra den var ny til 04 å vinter dekka han kjøpte med bilen i 93 var der forsatt hehe så lite brukt på vinteren er bra under og men litt overflate rust er der men den er veldig bra

Ser helst å få solgt hele bilen komplett egentlig for den er egentlig altfor bra til å bli solgt i deler (min mening) men har fått en del fristende bud da,

men kommer du med et ok bud så er ingenting umuligt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke godkjent ombygd? Men bare "småtteri" som ble anmerket? Kan jo være greit å få med hva dette gjaldt, og evt ordne det før salg?

nei er ikke de men fekk kun 3 feil da den var på bt og de er SMÅTTERIER

1 koble på servo pumpa (alt er der og er barre å koble på slangene)

2 justere co

3lage sikkeli radiator feste (var hovudsakeli barre stripsa fast da den ble vist hehe

så om noen virkelig ikke synest dette er småtteri så vet ikke eg, har seff papirer på det :)

men er over 1 år siden den ble vist på bt da, og har berre stått siden egentlig blitt lufta litt nå og da men ikke noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...