Spiritus Sancti Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Monterte xenon for er stund tilbake på Hiacen. Har egentlig ikke irritert meg noe særlig, men det er kjekt med gode radiosignaler innimellom.. Når lysa står på er det masse skurring ("dårlig forhold") Så spm mitt er som følger; er det noe man kan gjøre for å unngå dette?
Ballder Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Kun BMW spørsmål i Teknisk! Samma faen det vel!!!! Ettermontert xenon i BMW eller skiheis går vel ut på et fett rent teoretisk. Monterte xenon for er stund tilbake på Hiacen. Har egentlig ikke irritert meg noe særlig, men det er kjekt med gode radiosignaler innimellom.. Når lysa står på er det masse skurring ("dårlig forhold") Så spm mitt er som følger; er det noe man kan gjøre for å unngå dette? Eneste jeg kan bidra med, er at jeg hadde det samme på vitaraen (IKKE BMW) Byttet til et annet xenon kit (da lysbildet var ræva) ink. tennere, så ble problemet borte. Prøvde og jorde/hente strøm rett fra bat. osv. Men hjalp ikke en dritt for meg. Kvalitets forskjell tror jeg.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Kan ha noe med det og gjøre ja.. Ingen som vet om det er mulig å få noe forsterker greie på antenna eller et eller annet?
E28 TURBO Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Jobbet hos en lastebilmerkeforhandler før. Der var det endel støy. På de kom det andre bokser og kabler som var bedre skjærmet det ble bra på de. Vil tro det er litt røff elektronikk inni omformeren din som gjør d:-)
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Så hvis jeg hadde fått skjærmet boksene med noe smart så kunne det blitt bedre da? Hehe
Flatshift Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 har det samme på min e34. xenon i fullt lyset. skurrer på radioen når jeg setter på lysa har ikke skjermet boksene så veldig nedi motorrommet.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 mhm, men det som er på Hiacen vettu, det er jo h4 bi-xenon. Så det er jo xenon på hele tida.. Og iom at det er arbeidsbil så står radioen på fre 0600-1600 for det er jo bare da det er bra program:P hehe
Flatshift Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 åja. skjønner =) så du har radiostøy hele tia med andre ord ?
Bmw_325i_ Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 er vel ikke den første som hatt det problemet med ettermontering av xenon. men her har du problemløser'n http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 virkelig å anbefale. forresten, ser noen nevner skjerming av tennere. de er jo skjermet i seg selv, så skal jo ikke være noe problem i utgangspunktet. verre er det mellom tenner og pære, men den kabelen skulle fjerne radiostøyen din tror jeg.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 åja. skjønner =) så du har radiostøy hele tia med andre ord ? Nei, har bare støy der det er normalt å ha dårligere forhold.. Men før jeg monterte xenon hadde jeg perfekte forhold uansett.. er vel ikke den første som hatt det problemet med ettermontering av xenon. men her har du problemløser'n http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 virkelig å anbefale. forresten, ser noen nevner skjerming av tennere. de er jo skjermet i seg selv, så skal jo ikke være noe problem i utgangspunktet. verre er det mellom tenner og pære, men den kabelen skulle fjerne radiostøyen din tror jeg. Skal bestille sånne! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå