Olan89 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 skal bytte motor i bilen min nå. er det noe spesielt jeg bør passe på eller noe kjekke tips? også lurte jeg på om noen veit ca hvor mye jeg kan får for gmale toppen min. er en 523. toppen er gjennomlyst og sjekka så har papirer på at den er bra. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 La kassa bli i bilen, løsne evt ac pumpe og la den bli i bilen, fjern vifte og radiator så kan du løfte opp og ut:) hvis d er automatkasse kan rørene til oljekjøleren være litt køddete så kan være greit og løsne disse og:) fin jobb egentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hmm.. jeg syns det er ufattelig tungvindt og skru ut motoren uten kassen på. syns det er mye lettere og ta ut hele skiten i engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Syntes det hørtes lettest ut å løfte ut alt med en gang ja... Kan man jo rengjøre litt med det samme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 hmm.. jeg syns det er ufattelig tungvindt og skru ut motoren uten kassen på. syns det er mye lettere og ta ut hele skiten i engang. Mye mulig.. Tok meg 4 timer og ta ut og hive i ny på den måten, slipper jo hele eksosanlegget og mellomaksel + div. Men opp til hver enkelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Syntes det hørtes lettest ut å løfte ut alt med en gang ja... Kan man jo rengjøre litt med det samme;) Det er nok det ja, jævlig trangt mellom girkasse og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 takk takk. blir nok å ta ut girkassa også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjerringa-lar-meg-ikkefåM5 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg vil gjerne slenge inn et spørsmål her jeg når det gjelder motor bytte... Hvordan er det å bytte fra en 520 touring motor til en 528 touring motor??? er det plug and play? Hva må eventuelt gjøres??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå