kjell-vidar Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 så ble det atter bmw meg på meg er en stund siden jeg kjøpte den, har bare vært litt slapp med å legge ut bilder.. ønsker litt meninger om den.. har tenkt på å bytte ut bakfangeren med en M fanger med 4dobble eksos.. men er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Den hadde kledd det Blant annet skal Fredheim ha 4 potter på sin cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Tror det hadde passa på den bilen, men hadde det vært min bil hadde jeg satt på M-techfanger og 2x3' enderør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 noen som har link til fredheims tråd?? har netopp plastet meg øylokk, blir max bad boy... skal se om jeg får lagt ut bilder når dem er kommet fra lakkeringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg skal fikse 4 potter litt nærmere sommeren. Så jeg har ikke noe tråd ennå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 skjønna.. e sykt dyrt før einamann m3 eksos ... blir nåkk å lag eksosen selv:) har du fådd deg M bakfangern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg har kjøpe m-tech 2 bakfanger og skal ha en sånn løsning som denne: http://www.insideperformance.de/onlines ... cts_id/109 Jeg skal kjøpe diffusor til 4 potter midt på fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 takker har leita etter fanger, men har vært vanskelig å finne syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 men passer bmw cupe fangeren på cab ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg kjøpte denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0335222605 Og ifølge selgeren så bruker cab og coupe samme fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 noen som kjenner til kvaliteten på produktene til denne selgeren..?? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... reaId=2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 oink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 a va bakfanger bestilt har også fådd montert 10"sub og din 2 spiller.. skal prøve å få lagt ut noen bilder etter vert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå