Otis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Hallo Var nettopp ute å skulle rense A/C anlegg, da jeg har endel sur lukt ifra det ved bruk. Men når A/C er aktivert så suger den ikke luft inn der hvor filterene sitter. Den suger kun via de 2 kanalene om jeg slår av A/C. Men da suger den mer på venstre siden enn på høyre siden. Litt rart? Hvor skal jeg da sprøyte det der stoffet inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuftn Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 kjøp en flaske med A/C rens,fåes kjøpt på diverse bilrekvesita butikker,sitt ventilasjonen på resirk,og tøm boksen inn i bilne! det er en måte. men du kan også tømme den inn i systemet ved og ta ut pollen filterene og kjøre det inn den veien også,men har hatt gode resultat med først nevnte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Ja, høres litt rart ut at resirk vil ta bort lukt i fra A/C, da luften ikke passerer gjennom det ved resirk, gjør det vel? Som sagt, så tar ikke bilen luft i fra pollenfilterene når jeg har A/C på, som igjen gjør at det er ubrukelig å sprøyte noe inn der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 kjøp en flaske med A/C rens,fåes kjøpt på diverse bilrekvesita butikker,sitt ventilasjonen på resirk,og tøm boksen inn i bilne! det er en måte. men du kan også tømme den inn i systemet ved og ta ut pollen filterene og kjøre det inn den veien også,men har hatt gode resultat med først nevnte! Hva mener du med å tømme denne inne i bilen? Skal den ikke sprutes et spesielt sted, ikke bare generelt inni kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Har du byttet pollenfiltrene? Hvis ikke ville jeg begynt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Joda, begge filter er helt ny, og luft inntakene er helt tørre og fine. Men jeg har vært litt plaget med at det dugger helt uten en åpenbar grunn, da dugger det spesielt på høyre side av bilen. Og det er høyre luftinntak som trekker inn minst luft når alt står på full guffe på klima panelet.... Kanskje det er et større underliggende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå