TDV Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 kor får man tak i replica felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 kor får man tak i replica felger? Varierer vel ganske mye, etter hva du er ute etter?? Replica er betegnelsen på kopi/etterlignings felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 de fleste felg importører har vel sluttet med Bmw replica etter at Bmw saksøkte en del folk for replica salg om jeg ikke tar feil, husker det var stress når jeg skulle ha felger for et år siden. men finnes sikkert noen der ute. var vel ikke helt svaret du var ute etter men tenkte det var litt relevant til saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Hvilken type er du ute etter?jeg har replica motorsport felger 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 BMW Replika har blitt mye værre og få tak i pga. Søksmål Men GS har M3 CSL felgen i 18 - 19" Tevodekk i Tr.heim har noe blt. M5 - M6 Så kjenner jeg en luring som har en felg som heter BMW 162 org. levert til E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 ønsker å få tak i bmw replica felger for bmw m5 2002---} doppelscheipe 65 eller ka dei heite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 er ikkje noken som veit om utenlandske sider som får tak i replica bmw felger. vet om www.1010tires.com noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 desse er det eg ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 lurer på om sjekk www.eiker.com tror de har de felgene der. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 sjekka nå og eiker har disse til den svimlende sum av 998 kroner stykke:P hehe mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 hadde ikkje tenkt på å sjekke på eiker engang. men kunne tenkt meg dei med lakk på. ikkje chrom fargen. menn sølv. å helst i 7.5" eller 8" i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 oki. er vel 8.5x17 de har kanskje. husker ikke jeg. bare og levere de til lakkering da. koster ikke allverden det. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 8.5 x 18 dei har. skal sende en mail å høre. skal ha det på en e36 å då blir det litt vel med 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå