Gå til innhold

se hit i 1min! K-Performance


jokmeister
 Share

Anbefalte innlegg

stemmer det :) men er jo universal filter han linker til.. 1200kr i pris forsjell :) selv er jeg meget fornøyd me KN sine filter..å betaler heller en del for å få det :)

giljeN

sannt det men jeg veit at disse "billig" filterene har jo en leve tid på en sesong mens green kan du vaske å bruke i mange år...men for å få sagt det så taper mann faktisk effekt på å sette på disse "power filterne" på en rekke motorer....kul lyd men ingen effekt :cry:..du kan jo velge selv får jo filter på thorsov til 149kr å liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det :) men er jo universal filter han linker til.. 1200kr i pris forsjell :) selv er jeg meget fornøyd me KN sine filter..å betaler heller en del for å få det :)

giljeN

sannt det men jeg veit at disse "billig" filterene har jo en leve tid på en sesong mens green kan du vaske å bruke i mange år...men for å få sagt det så taper mann faktisk effekt på å sette på disse "power filterne" på en rekke motorer....kul lyd men ingen effekt :cry:..du kan jo velge selv får jo filter på thorsov til 149kr å liksom.

stemmer godt det..men er viktigt me frisk luft når du første skal ha..nytter ikke å legge det i motor romme bare for gøy..grom lyd får du jo..er ikke så farlikt om det er en 316/318 er jo ikke så alt for mye du merker til det:)

tror ikke du får helt til det me bildene :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink gutt..ikke hiss deg opp:) den tingen som jeg har prøft å lokke ut av deg i langetider nå er ikke noe sensor..men en slange med varmt vann i slik det ikke skal fryse eller noe...den kan du drite i eller (stikke/borre hull til) i mange filter er det en dings på filteret som du bare presser og så pop sier det så kan du feste dingsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja:S til den prisen hadde jeg droppa det.hadde heller satsa på kn/grenn filter og tatt rør ut i friluft ( ut den ene lukta på bmw) eller ned under bilen) der det er kaldt å frisk frisk luft..så lenge du er ute etter effekt da:) om du vil ha noe nytte for det holder det vell med bare et sjold..viss du ser på den fin fine 330 som er her inne.. så ser du en filter løsning jeg vil tro fynker meget godt :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike filter er jo igrunn litt fy fy,suger inn all den varme luften som motoren produserer,ikkje minst er det en stor fare her i norges herlige land at det kan komme endel nedbør,og en stor damm så fyller du heile filteret fult i vann..

men som sagt så blir det kul lyd da!

ville heller ha hatt ett innsats filter vis det var mulighet for det,er bedre for mottorn og for lmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...