Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E21 som jeg tenkte jeg skulle begynne og fikse på, men det er altfor mye rust p¨å den til at jeg klarer det selv.

Er det noen som sveiser rust billig :P og da mener jeg MYE RUST :shock:

Skrevet

Rust er pyton uansett hvordan du snur og vender på det!

og de som sveiser rust pleier og ta seg godt betalt akurat pga denne grunn:)

Snakker av erfaring,har sveist noen kilometer med rust;)

Skrevet
Rust er pyton uansett hvordan du snur og vender på det!

og de som sveiser rust pleier og ta seg godt betalt akurat pga denne grunn:)

Snakker av erfaring,har sveist noen kilometer med rust;)

det som irritererm meg mest er at all rusten er i gulv og kanaler.

Men hva er meget dyrt a? E21 er jo ikke store bilen :P

Skrevet

enig me superbeetle.

dette er mye arbeid å få bra. så vist du ikke kan gjøre det selv vil jeg tro at det er bedre å finne et finere eksemplar med mindre rust som kan utbedres selv.

Skrevet

ja må nok si detta tapt ja :(

er en jævlig fin bil ellers, er bare detta som ødelegger alt.

Motoren starta med en gang etter å ha stått i 8år. Bare kobla batteriet jeg ;).

Men blir nok solgt som delebil denna :(

Skrevet

er flotte biler,men det går grenser for hva kostnader som kan bli på ett kjøretøy!

vi snakker fort 50k pluss for en slik sveise jobb,og det er få som vil ta på seg den jobben der pga omfanget!

Skrevet

50k er vel litt i overkant vel!! jeg har selv tatt jobben å sveise opp en e21 som var like "fillete" som den der, å ikke snakk om 50k. e21 er faktisk en av de få bilene som man får tak i alle kaross delene til. e30 f.eks er det ikke mulig å få tak i dørk til.(måtte lage hele gulvet + innerkanaler til e30'n min. Det er jobb!) men e21 har du hele gulvet tilsendt fra koed for 1000lappen + kanaler er 353,- pr stk.. rustsveising er kjedelig. men det er potensiale her også. (kommer an på øyet som ser :P hehe) Men anyways. lykke til uansett hva du velger å gjøre med bilen :)

Skrevet
50k er vel litt i overkant vel!! jeg har selv tatt jobben å sveise opp en e21 som var like "fillete" som den der, å ikke snakk om 50k. e21 er faktisk en av de få bilene som man får tak i alle kaross delene til. e30 f.eks er det ikke mulig å få tak i dørk til.(måtte lage hele gulvet + innerkanaler til e30'n min. Det er jobb!) men e21 har du hele gulvet tilsendt fra koed for 1000lappen + kanaler er 353,- pr stk.. rustsveising er kjedelig. men det er potensiale her også. (kommer an på øyet som ser :P hehe) Men anyways. lykke til uansett hva du velger å gjøre med bilen :)

hvor mye hadde du tatt for en slik jobb a? tenker da på og handle koed deler. Sjekka siden nå, og jaggu så fikk man gulv :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...