offsh85 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hei igjen folkens. Takker for god tibakemelding sist, angående m3'en som står i kristiansand. Det blei desverre ikke kjøp av den. Men er på stadig utkikk etter en annen e46. Planen er jo en SMG som selvsagt har gått lite og som har blitt kjørt pent, noe som kanskje er for mye å håpe på mtp type bil Men drømmen er jo selvsagt å finne den som har blitt pusekjørt og entusiastbehandlet. hadde et håp om å få litt hjelp av dere angående diverse biler om står til salgs eller som eventuelt kommer opp for salg den nermeste tiden. Har kikket litt på denne, ganske stiv i pris men er det noen som kjenner eieren eller tidligere eiere? Hva er så spesielt med jubeleumsmodell? Det MÅ da være bygd flere en 5 stk! noen tips om prutingsmonn på denne? noen som veit om den er skadet eller ei? På forhånd takk folkens! Dere er til stor hjelp!
offsh85 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16375083
Deep Dish Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Denne har vært oppe i forumet tidligere.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =e46+laget
offsh85 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Hei, Oki, lette etter noen tidligere tråder men la ikke merke til denne Høres ganske suspekt ut siden det ikke er noen jubeleumsutgave, men mulig tidligere eiere ikke hadde serlig peilig og denne eieren ikke har peiling mtp jubeleumsutgaver. Men kan jo konkludere at den har blitt vinterkjørt og at det ikke er en jubeleumsutgave. Er det noen som kjenner til historien annet enn at forrige selger sa det samme om utgaven og at den er vinterkjørt? bor jo som sagt i kristiansand, og opp dit er jo et lite stykke, hvis jeg liksom bare skal "se på bilen". litt teit at det muligens ikke blir kjøp hvis den viser seg å være helt på trynet..
awt Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Det kan faktisk være et jubileum, den ble såvidt diskutert her også: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=505039
offsh85 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 "Denne bilen er en helt vanlig M3, verken jubileumsutgaven eller competition utgaven. Sjekket nettopp vin nr gjennom skilt." Skrev Tripled, vaffal i den andre tråden. Ikke veit jeg om det står "BMW e46 M3 Jubeleumsutgave" i det registeret som ble sjekket, men det høres ut som det er no muffens her. Særlig med tanke på at det er produsert så ekstremt få av de. Biler som liksom blir produsert i veldig få antall ligger på rundt 500-1000 stk. Så 5 stk høres nesten litt for godt ut til å være sant? Noen som veit om denne er fin i lakken? om den har blitt smelt? reparert? Noen som veit om det er noen registre for hvilke m3'er som har fått den utskiftingen av rådelager? tlf nr å ringe? Spurte jo som tidligere nevnt på bavaria i oslo angående den de har stående der. De kunne ikke fremvise noen papirer på at dette hadde blitt byttet.
offsh85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Er det ingen her som kan hjelpe meg med litt info om denne?
jonr- Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Er det ingen her som kan hjelpe meg med litt info om denne? vet ikke hva mer hjelp du er ute etter. ? Snakk med selgeren å få bekreftet skriftlig alt mtp "jubileumsutgaven". Jeg sjekket opp litt info for deg, og det er etter hva jeg kan se en helt vanlig m3. 2 eiere, (så du er obs på dette). bruktimport. 1.reg 04. solgt av Midtnorgebil AS ila de første mnd i 2008. Mulig du får mer info om du ringer den forhandleren.
TommyL Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Noen som veit om det er noen registre for hvilke m3'er som har fått den utskiftingen av rådelager? tlf nr å ringe? Siden jonr nå har funnet ut at den er bruktimportert i 2004, må du kontakte BMW i Tyskland, de har oversikt. Min er tatt rådelagre på i 2002, men dette er umulig å finne ut av ved sjekk i Norge. Etter jeg hadde bilen på service første gang hos BMW Niederlassung Hamburg fant jeg ut av det.
offsh85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Knall. Tusen takk gutter, nå blir det kanskje litt oppklaring i sakene, skal informere dere nærmere om hva jeg finner ut. Er desverre sånn at jeg er offshore fre til starten av mars så det blir ikke noe nytt før etter dette, siden jeg går nattskift. Men tusen takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå