Gå til innhold

Ett verksted blir til:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig tråd!!

Å få seg et sånt verksted er jo en liten drøm. Lykke til videre!

Vågalt å legge ut bilder av samboern din, forresten. Bare vent til Breitbau og ///Mysild slår kloa i denne tråden...

Hehe...

Hold oss oppdatert videre :)

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det må jg si, dette er jo virkelig lovende. Rett som det er står det et film team på døra, å du blir TV serie, å rik å kjendis å, åjåj åj. Sånn er det av å til, kansje e sjelden gang, men alt er mulig. I dette tillfelle er det hverfall en kjempe start. Hva skal sjappa hete?

Er inntil videre ett enkeltmannsforetak å det krever at etternavnet mitt er i navnet. er registrer som

Langseth Mekaniske på brønnøysundregistrene, men jeg kan kalle det hva det vil. Har egentlig ikke tenkt på noe annet, men kom gjerne med forslag :D

Skrevet

Bra lurte på en ting: når du leier lokale, hvordan blir det med fordeling av kostnadene ved å pusse opp? Betaler du alt sammen? Utleier får jo tilbake et ganske bra objekt i forhold til hvordan det var når du overtok...

Skrevet

Jeg vil nesten anta at han har tenkt til å kjøpe bygningen når han får råd etterhvert? Må si det hadde vært kjipt å leid en sånn plass, gjort så mye med det og det ikke hadde blitt hans en gang i fremtiden.

Skrevet

Ja, vil jo også tro han har tenkt å kjøpe det. Men tenk om man har en skikkelig kjip utleier, som plutselig sier opp kontrakten når verkstedet er ferdig oppussa? Men sånne ting er vel tatt høyde for i utleiekontrakter ved forretningsdrift, tipper jeg.

Uansett, lykke til med drift og oppusing videre :)

Kult å se folk med litt guts!

Skrevet

men å leie har jo ingen risiko,da sier man opp leieavtalen å stikker, eier man må man selge, å er det like "lett" å selge ei sjappe som dette som å selge kåk, kan det fort ta si tid, å det kan man tape masse på..

Skrevet

Blir nok bare så jeg leier inntil videre, men selvfølgelig hvis sjangsen byr seg i fremtiden hadde det sikkert ikke vert dumt å kjøpe bygget.

Alle kostnader av oppussing er det utleier som dekker :D

Er firmaet til onkelen min som eier det. Så jeg har det ganske greit sånn sett.

Er faktisk en del av Nye Nesna Fabrikker. Det er her Nesnalobben ble produsert:)

Skrevet

Slipper også depositum da de mener det er nok sikkerhet at det er jeg som har gjort jobben med å pusse opp:)

Skrevet

Da har jeg fått malet andre strøket.. ble seende litt finere ut. får se om jeg orker å male ett strøk til i morgen

663snivms2ydc47455ju.jpg

w1v4ev0llp2o0jsckgnm.jpg

Skrevet

Ble ett stk mini bmwtreff i verkstedet i kveld:)

Her er bilder.

Sølvgrå 540i

Fjordgrå 528i touring

Også min fjordgrå 535i:)

3ynmyjx0xumwaqtcccdj.jpg

nrtz0e9p6ypdide3x89y.jpg

i03fbkeb1xva6z8m8kzb.jpg

fggkp9dtrvukri6uh6f8.jpg

j2dn32yqhb878hbifivp.jpg

ped9i3bmnlw0cp8h4us2.jpg

ndrcq31ie9qznh10czzn.jpg

bzum7j259c2dvzmod6c8.jpg

Skrevet
blir supert dette steffen.

min e39 skulle også ha vært med men den står jo på sommerdekk så det ble jo litt vanskelig på holka. :cry: .

får komme sterkere tilbake. :wink:

Smekk gjerne ut et bilde el to av din bil også:)

så har vi de fineste bmwene i komunen her:)

Skrevet

Hvordan er kravene til dette selskapet,og når du er eneste ansatt?

Må du ha fortsatt ha verksmester "rollen" ? Dette krever vel x antall års praksis som mekaniker og/eller et kurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...