sveinis Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Artig tråd!! Å få seg et sånt verksted er jo en liten drøm. Lykke til videre! Vågalt å legge ut bilder av samboern din, forresten. Bare vent til Breitbau og ///Mysild slår kloa i denne tråden... Hehe... Hold oss oppdatert videre
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Det må jg si, dette er jo virkelig lovende. Rett som det er står det et film team på døra, å du blir TV serie, å rik å kjendis å, åjåj åj. Sånn er det av å til, kansje e sjelden gang, men alt er mulig. I dette tillfelle er det hverfall en kjempe start. Hva skal sjappa hete? Er inntil videre ett enkeltmannsforetak å det krever at etternavnet mitt er i navnet. er registrer som Langseth Mekaniske på brønnøysundregistrene, men jeg kan kalle det hva det vil. Har egentlig ikke tenkt på noe annet, men kom gjerne med forslag
sveinis Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Bra lurte på en ting: når du leier lokale, hvordan blir det med fordeling av kostnadene ved å pusse opp? Betaler du alt sammen? Utleier får jo tilbake et ganske bra objekt i forhold til hvordan det var når du overtok...
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg vil nesten anta at han har tenkt til å kjøpe bygningen når han får råd etterhvert? Må si det hadde vært kjipt å leid en sånn plass, gjort så mye med det og det ikke hadde blitt hans en gang i fremtiden.
sveinis Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Ja, vil jo også tro han har tenkt å kjøpe det. Men tenk om man har en skikkelig kjip utleier, som plutselig sier opp kontrakten når verkstedet er ferdig oppussa? Men sånne ting er vel tatt høyde for i utleiekontrakter ved forretningsdrift, tipper jeg. Uansett, lykke til med drift og oppusing videre Kult å se folk med litt guts!
Bisazza Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 men å leie har jo ingen risiko,da sier man opp leieavtalen å stikker, eier man må man selge, å er det like "lett" å selge ei sjappe som dette som å selge kåk, kan det fort ta si tid, å det kan man tape masse på..
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Blir nok bare så jeg leier inntil videre, men selvfølgelig hvis sjangsen byr seg i fremtiden hadde det sikkert ikke vert dumt å kjøpe bygget. Alle kostnader av oppussing er det utleier som dekker Er firmaet til onkelen min som eier det. Så jeg har det ganske greit sånn sett. Er faktisk en del av Nye Nesna Fabrikker. Det er her Nesnalobben ble produsert:)
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Slipper også depositum da de mener det er nok sikkerhet at det er jeg som har gjort jobben med å pusse opp:)
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Da har jeg fått malet andre strøket.. ble seende litt finere ut. får se om jeg orker å male ett strøk til i morgen
Hauso Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Konge! Gratulerer så mye med nytt verksted, og håper du lykkes i fremtiden! er moro med små bedrifter som klarer seg
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Ble ett stk mini bmwtreff i verkstedet i kveld:) Her er bilder. Sølvgrå 540i Fjordgrå 528i touring Også min fjordgrå 535i:)
marius paulsen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 blir supert dette steffen. min e39 skulle også ha vært med men den står jo på sommerdekk så det ble jo litt vanskelig på holka. . får komme sterkere tilbake.
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 blir supert dette steffen.min e39 skulle også ha vært med men den står jo på sommerdekk så det ble jo litt vanskelig på holka. . får komme sterkere tilbake. Smekk gjerne ut et bilde el to av din bil også så har vi de fineste bmwene i komunen her:)
Ellingsen B. Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Heftig størrelse på garasjen! Flotte E39 også
E36Cab1 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Hvordan er kravene til dette selskapet,og når du er eneste ansatt? Må du ha fortsatt ha verksmester "rollen" ? Dette krever vel x antall års praksis som mekaniker og/eller et kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå