krtors Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Har en bmw 320i sedan 94 mod som jeg skal senke. Planen er å kjøpe senkefjærer, men hvor mye kan jeg senke bilen uten å skifte demperer? Har hørt at 40mm er maks, før demperer må skiftest.? MvH
Lars89 Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang
krtors Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang Okay Hvor mye senk vil du anbefale ?
GiljeN Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 er jo ganske billigt me justerbart til e36 for tiden:) så ville funnet et greit justerbart så blir du fornøyd giljeN
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang Okay Hvor mye senk vil du anbefale ? vil ikke anbefalle og senke noe som helst på orginale dempere. komplette sett koster ingenting lenger, og det gjør underverker å bytte dempere og fjører
krtors Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang Okay Hvor mye senk vil du anbefale ? vil ikke anbefalle og senke noe som helst på orginale dempere. komplette sett koster ingenting lenger, og det gjør underverker å bytte dempere og fjører Jeg mente hvor mye senk han anbefalte med senkesett (fjærer & demperer)
Lars89 Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Nå vet jeg ikke hvordan veier du kjører på og hvordan krav du har til komfort, men 60/40 er fint på E36, evt justerbart
krtors Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Okay Hvor ville du kjøpt det? Link?
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Okay Hvor ville du kjøpt det? Link? Koed har vel justerbart helt ned til 5500kr tror jeg, eller ett vanlig sett til 4-5000kr... www.koed.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå