Gå til innhold

Hvor mye kan jeg senke bilen min uten å bytte demperer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bmw 320i sedan 94 mod som jeg skal senke.

Planen er å kjøpe senkefjærer, men hvor mye kan jeg senke bilen uten å skifte demperer?

Har hørt at 40mm er maks, før demperer må skiftest.?

MvH

Skrevet

40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang :wink:

Skrevet
40mm sies å være maks ja, men demperene får kortere levetid ved senk så like greit å bytte til kortere dempere med en gang :wink:

Okay :wink:

Hvor mye senk vil du anbefale ?

Skrevet

vil ikke anbefalle og senke noe som helst på orginale dempere. komplette sett koster ingenting lenger, og det gjør underverker å bytte dempere og fjører :)

Skrevet

vil ikke anbefalle og senke noe som helst på orginale dempere. komplette sett koster ingenting lenger, og det gjør underverker å bytte dempere og fjører :)

Jeg mente hvor mye senk han anbefalte med senkesett (fjærer & demperer) :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan veier du kjører på og hvordan krav du har til komfort, men 60/40 er fint på E36, evt justerbart :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...