Gå til innhold

M-fanger og bakfanger med kromlist

Falk
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har en BMW 523i 2000-modell som har kromlist rundt hele bilen. Nå har jeg bestilt M-fanger foran og bak og det slo meg plutselig at jeg kanskje mister kromlisten nettopp foran og bak. Eller? Kan man i så fall få denne montert igjen, liker nemlig denne detaljen :-)

Mvh

Sander Bergh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd det ser rart ut når kromdetaljene foran og bak forsvinner. Jeg mener, det er jo kromdetaljer rundt vinduene og på dørlistene. Mister liksom helheten. Jeg kan jo eventuelt kompensere tapet av kromlisten foran og bak med krom-nyrer og kromlist på bagasjeluke. Synspunkter?

Noen som kan tipse om et bilde på nettet av en mørk (helst orientblå) E39 som har ettermontert M-fanger foran og bak, og som har kromdetaljer rundt vinduer og på dørlister.

Mvh

Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter litt rundt etter bilder på nettet med M-fanger foran og bak. Kom over denne annonsen på finn:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16298256&reference=6/162/982/56_-1373901423.jpg&adheading=530DA+M-PAKKE+ORGINAL+2000%2C+226000+km.%2C+kr.+149.000%2C+-&adTypeId=20&areaId=4900

For meg ser det da ut som om det er krom øverst på de svarte listene, spesielt på bakfanger, eller ser jeg feil?

Mvh

Sander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt M-forfanger og bakfanger, fant jo da ut at jeg også måtte ha nye lister rundtom, så nå har jeg bestillt alle listene på dørene, Shadowline utvendig og innvendig , M-Tech lister nede ved dørene + M5 speil.

Kom vel på ca 11-12000,-for lister å speil.

Ikke billig å være kar, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...