Falk Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hei Har en BMW 523i 2000-modell som har kromlist rundt hele bilen. Nå har jeg bestilt M-fanger foran og bak og det slo meg plutselig at jeg kanskje mister kromlisten nettopp foran og bak. Eller? Kan man i så fall få denne montert igjen, liker nemlig denne detaljen Mvh Sander Bergh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Såvidt meg bekjent er det ikke kromlister på m5, ser du på dørlistene på en prginal m-tech og m5 er det sorte lister rundtom;) Blir du ikke fornøyd, er det bare å selge fangerene til meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Ikke chrome på M5/ M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Er redd det ser rart ut når kromdetaljene foran og bak forsvinner. Jeg mener, det er jo kromdetaljer rundt vinduene og på dørlistene. Mister liksom helheten. Jeg kan jo eventuelt kompensere tapet av kromlisten foran og bak med krom-nyrer og kromlist på bagasjeluke. Synspunkter? Noen som kan tipse om et bilde på nettet av en mørk (helst orientblå) E39 som har ettermontert M-fanger foran og bak, og som har kromdetaljer rundt vinduer og på dørlister. Mvh Sander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Kan jo bare bytte ut dørlistene med M-tech og kjøre på med kromnyrer og den kromlisten på bagasjeluken hvis du må krom? Så en bil med det igår faktisk (Dog uten den lista bak) og det så greit ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Kromnyrer er nice, men ikke helt fortrolig med kromlysta bakpå. Ville heller kjørt shadowline jeg;) Bort med krommet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Leter litt rundt etter bilder på nettet med M-fanger foran og bak. Kom over denne annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16298256&reference=6/162/982/56_-1373901423.jpg&adheading=530DA+M-PAKKE+ORGINAL+2000%2C+226000+km.%2C+kr.+149.000%2C+-&adTypeId=20&areaId=4900 For meg ser det da ut som om det er krom øverst på de svarte listene, spesielt på bakfanger, eller ser jeg feil? Mvh Sander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Er nok bare gjenskinn gitt. Er nok ikke noe krom på de der nei.Bilen er original m-tech og da shadowline.Ergo ingen krom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Er ikke krom nei, måtte i tilfelle vært chamelomkrom det der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Har selv kjøpt M-forfanger og bakfanger, fant jo da ut at jeg også måtte ha nye lister rundtom, så nå har jeg bestillt alle listene på dørene, Shadowline utvendig og innvendig , M-Tech lister nede ved dørene + M5 speil. Kom vel på ca 11-12000,-for lister å speil. Ikke billig å være kar, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Krom kan jo alltids ettermonterest dersom du vil ha stripen, se bare på den her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Krom kan jo alltids ettermonterest dersom du vil ha stripen, se bare på den her : Pent, er den tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Kan muligens få til en deal ja Står vell i ålesund enda, en tilbakereist polakk som hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå