tolla Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Veit det er litt gubbete, men jeg ble bare forelska i den med en gang jeg såg den:) Syns bare bilen er unik:) Skal se om jeg får stilt den ut på Våler eller evt Rudskogen... I håp om god respons;) Kjøpte bilen av "geirrita" her på forumet... Planer: - Fikse/skifte speedometer og radio display (mangler pixler) - Bytte fra kassett til cd spiller - Tone alle siderutene, samt bakruta - M5 bakfanger - Muligens bytte til B28 motor - Kanskje få tak i noen nye bakbremser (Slik at det matcher de fremme) Mer kommer vell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Gratulerer med en stilig og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Gratulerer med en stilig og fin bil! Tusen takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Dritfin Touring det der En av de penere E39 touring jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Dritfin Touring det der En av de penere E39 touring jeg vet om. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Meget pen bil den der, mener å huske jeg har sett en prosjekttråd om den her på bimmers tidligerre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Gratulere med fin bil Hadde den bilen på eu-godkjenning nede hos oss i høst.. Kjenner Geir fra før. Har hørt han skulle selge. Det ligger en prosjekt tråd her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Skikkelig gjennomført den der. Bare bra å si om planene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Meget pen bil den der, mener å huske jeg har sett en prosjekttråd om den her på bimmers tidligerre? Er vel denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Meget pen bil den der, mener å huske jeg har sett en prosjekttråd om den her på bimmers tidligerre? Er vel denne. Jepp, er nok den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Gratulere med fin bil Hadde den bilen på eu-godkjenning nede hos oss i høst.. Kjenner Geir fra før. Har hørt han skulle selge. Det ligger en prosjekt tråd her ja Sier du det:) Er bilen så bra som det høres ut? Var til Fredrikstad forrige helg og henta den, så kjørte jeg til Aremark og henta ny iS motor til E36'en jeg har... Jammen gikk det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Var ikke jeg som tok kontrollen,men hadde mine øyne bortom og titta. Bilen skal være bra,han var også nøye på ting han gjorde. Det har jeg sett på di andre bilene han har bygd opp. Fant en film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Var ikke jeg som tok kontrollen,men hadde mine øyne bortom og titta. Bilen skal være bra,han var også nøye på ting han gjorde. Det har jeg sett på di andre bilene han har bygd opp. Fant en film Okey, det er da godt å høre:) Såg bilder fra andre biler han hadde hatt, saaatan:D Flink er han i allefall:) Den filme ja:P hehe... Var du med på den turen der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Var ikke med nei,har aldri vært der nede selv. Men det kunne vært moro en gang Lykke til med bilen,og ta godt var på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå