tolla Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Var ikke med nei,har aldri vært der nede selv. Men det kunne vært moro en gang Lykke til med bilen,og ta godt var på den Det hadde vert rått å vært med ja Takk skal du ha det skal jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 skikkelig barsk e39 hvite biler er utrolig pent. blir bra med planene du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 skikkelig barsk e39 hvite biler er utrolig pent. blir bra med planene du har. Takk:D Er jammen mange som spør "hvorfor hvit bil?? de blir så fort skitne" osv... Håper det blir bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Det er garantert folk som kjører et eller annet uinspirerende kjøretøy (les Toyota) som tar en vask maks en gang i måneden som sier sånt Bare kjekt den blir fort skitten, så har du en unnskyldning til å vaske ofte Ikke mange E39 i hvit, og det er egentlig rart når det ser så bra ut. For dette var gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 utrolig stili og flott touring. kledde fargen, men det skal sies at hvit er en av de minst skittsomme fargene man kan ha på en bil, svart er den aller værste og mørk blå som jeg hadde før.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Gratulerer med stilig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det er garantert folk som kjører et eller annet uinspirerende kjøretøy (les Toyota) som tar en vask maks en gang i måneden som sier sånt Bare kjekt den blir fort skitten, så har du en unnskyldning til å vaske ofte Ikke mange E39 i hvit, og det er egentlig rart når det ser så bra ut. For dette var gromt Hehe Så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Gratulerer med stilig touring! Tusen takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 utrolig stili og flott touring. kledde fargen, men det skal sies at hvit er en av de minst skittsomme fargene man kan ha på en bil, svart er den aller værste og mørk blå som jeg hadde før.... Bilen er ikke noe spesielt skitten nå ette rå ha brukt den en uke, samt kjørt helt fra fredristad... BAre å spyle av den av og til;) Mørkeblå er ikke noe bra greier:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 nei svart og mørk blå feks er ikke noe greier. husker jeg stod i nesten 8 timer med polering og ble dritfornøyd, en kjapp tur til byn og tilbake sommersdagen og bilen var nedstøvet, slikt ser man ikke på en hvit bil og om vinteren blir en hvit bil litt gusjehvit, mens en svart bil blir matt grå etter en time med våt salt vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 fin bil har gjort seg med svarte nyrer trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 enig ang svarte nyrer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 nei svart og mørk blå feks er ikke noe greier. husker jeg stod i nesten 8 timer med polering og ble dritfornøyd, en kjapp tur til byn og tilbake sommersdagen og bilen var nedstøvet, slikt ser man ikke på en hvit bil og om vinteren blir en hvit bil litt gusjehvit, mens en svart bil blir matt grå etter en time med våt salt vei Akkurat det samme skjedde meg:D hehe... Er ikke så værst enda med 520'en... Blir bare svart på ræva og litt i fronten... Bare å spyle av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 fin bil har gjort seg med svarte nyrer trur jeg Har ikke tenkt på det, men det skal jeg hive på til helga... Fikk med ett sett kliss nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 legg ut et bilde da med de svarte nyren på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå