Gå til innhold

Min nye bil:) -98 E39 520i :)


tolla
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er garantert folk som kjører et eller annet uinspirerende kjøretøy (les Toyota) som tar en vask maks en gang i måneden som sier sånt :roll: Bare kjekt den blir fort skitten, så har du en unnskyldning til å vaske ofte :wink:

Ikke mange E39 i hvit, og det er egentlig rart når det ser så bra ut. For dette var gromt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert folk som kjører et eller annet uinspirerende kjøretøy (les Toyota) som tar en vask maks en gang i måneden som sier sånt :roll: Bare kjekt den blir fort skitten, så har du en unnskyldning til å vaske ofte :wink:

Ikke mange E39 i hvit, og det er egentlig rart når det ser så bra ut. For dette var gromt 8)

Hehe :lol: Så sant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig stili og flott touring. kledde fargen, men det skal sies at hvit er en av de minst skittsomme fargene man kan ha på en bil, svart er den aller værste og mørk blå som jeg hadde før....

Bilen er ikke noe spesielt skitten nå ette rå ha brukt den en uke, samt kjørt helt fra fredristad... :) BAre å spyle av den av og til;) Mørkeblå er ikke noe bra greier:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei svart og mørk blå feks er ikke noe greier. husker jeg stod i nesten 8 timer med polering og ble dritfornøyd, en kjapp tur til byn og tilbake sommersdagen og bilen var nedstøvet, slikt ser man ikke på en hvit bil og om vinteren blir en hvit bil litt gusjehvit, mens en svart bil blir matt grå etter en time med våt salt vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei svart og mørk blå feks er ikke noe greier. husker jeg stod i nesten 8 timer med polering og ble dritfornøyd, en kjapp tur til byn og tilbake sommersdagen og bilen var nedstøvet, slikt ser man ikke på en hvit bil og om vinteren blir en hvit bil litt gusjehvit, mens en svart bil blir matt grå etter en time med våt salt vei

Akkurat det samme skjedde meg:D hehe...

Er ikke så værst enda med 520'en... Blir bare svart på ræva og litt i fronten... Bare å spyle av...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...