Gå til innhold

Ny bil 7 serie e65 735ia


bmw pat
 Share

Anbefalte innlegg

Etter et par år i min e39 528ia, kjøpte jeg meg en 2002 e65 735ia i går.

Synes selv at min gamle e39 var en meget god bil å kjøre, men hvilken klasseforskjell å skli ned i setet på en e65.

Bilen innehar en enorm komfort og kjøreglede. Har prøvd en del 5 serie e60 også og må si e60 og e65 stiller i helt forskjellige klasser. Synes ikke e60 var så mye bedre enn e39'en jeg allerede hadde.

Bilen har en v8 med 272hk og 6 trinns aut kasse.

Bilen har det meste av utstyr:

Xenon

Aktive styring

Dynamic Drive

navigasjon professional

stereo professional

comfort stoler

el stoler med memory

aktive stoler/massasje

aircondition i stolene

cruise kontroll

soft close dører

talestyring

int telefon

kjøleboks

cd veksler

klima med utvidet omfang

klimakomfort rute

el gardin i bakrute

el gardiner i sideruter bak

luftfjøring

el bakluke

aut blendbare speil

pdc foran og bak

Vet at designet på disse bilene ikke er tiltalende for alle, men jeg synes det er en rå bil å se live. Synes den tar seg mye bedre ut "live" enn den ser ut på bilder. Det er vel mest bakenden som stikker seg ut, men synes den blir finere jo mer jeg ser på den.

Bilder kommer... må bare klare å sette bilen fra meg lenge nok til å få tatt noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er merkelig det der med designet, før kjørte jeg E34 og synes den så bedre ut enn E39, før E34 kjørte jeg E28.

Når det gjelder E60 så synes jeg ikke designen er så veldig bra på den heller men jeg liker den vel bedre den dagen jeg kjøper en selv.

Men sleng ut noen bilder da :D Synes ikke designet på E65 er så aller værst egentlig, men liker E38 bedre, selv om den begynner å bli litt gammel nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jarli skrev:

Har dere tid til å ta e38en min nå en dag forresten?

Lurte på hvor du ble av. Bare å komme opp med bilen når det passer.

dragonlove skrev:

Denne kunne jeg tenkt meg:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... fbdIHCT422 5413&pos=null&tot=null

Fin bil, men over dobbel så dyr som min og bare 3 år nyere, så må vel regne med litt heftig verditap... :)

Ser ut til at den ikke har aktiv steering, noe som jeg har blitt veldig glad i. Litt uvant i begynnelsen, men ville ikke vært uten den nå. Aktiv steering er kort fortalt at du har forskjellig utveksling på styringen etter hvilken harstighet du kjører i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men over dobbel så dyr som min og bare 3 år nyere, så må vel regne med litt heftig verditap... :)

Men den er facelift. Det har stoor betydning for prisen. Spesielt på E65 hvor det er såpass stor forskjell på pre-facelift og facelift. Facelift ble for mange overgangen hvor E65 gikk fra uspiselig til spiselig. Hvis jeg skal oppgradere fra E38 til E65, så tror jeg nok det blir pre-facelift på meg og. Er ikke villig til å legge så mye penger i en bil som man må for facelift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jarli skrev:
Har dere tid til å ta e38en min nå en dag forresten?

Lurte på hvor du ble av. Bare å komme opp med bilen når det passer.

Flott!

Skal se om jeg kanskje får tid dersom veivføleren kommer på onsdag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes E65 er sinnsykt pen egentlig. Noen små oppgraderinger gjør mye. Bare å bytte ut lyktene til hvit blink på prefacelift gjør utrolig mye. Men er jo såklart facelift modellen som virkelig er pen. Ingen kan si at det er en stygg bil:

qr5mtsc1b9l2tafqilor.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...