BreitBau Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Her ligger det over en meter.. Pleier å bli bart til 17.mai da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 VInter er deilig så lenge det er fin snøv og ikke salt på veiene. Men det kan man glemme i byen. Så sånn sett suger vinter, for mye stress med salt på veien. Får dårlig samvitighet når jeg kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Er enda litt under 3måneder til sommer her dessverre, så kribler ikkje i magen riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Vurderer STERKT å hive på Alpinafelgenne nå i uka som kommer, vil ikke tro det kommer mer snø på veienne nå her på sunnmøre Men er det vått på veienne og stjerneklart en kveld så vil det nok fryse på... Kjedelig når temperaturen på langtidsvarsellet varierer ifra 5 til 0 grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 her i molde/fræna regner det som faen men, det betyr jo bare at snøen blir borte vekk :D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Er jo meldt snø i området uti uka, men får håpe det ikke skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tippen Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Ikke noe er som sol og sommer og lettkledde damer Hiver meg på den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Er ikke snø her heller.. Men vi har den jævla irriterende "kufonda", som jeg våknet av 5 ganger i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kan ikke helt si jeg forstår hvor vårstemningen kommer fra. Om ikke annet så lever Vinterbro opp til navnet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=548393 Noen som sa snø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Vis vinten kunne ha vorre under 0 grader har den vorre fin.. men når den ligg over og under 0 grader blir det ett helvete.. glatt is å sørpe om en ann Ligg å venta på bedre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Vært skikkelig knall vær på østlandet/gardermoen område i dag.. Blir nesten litt vårkåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Idag hadde vi 6grader og sol Fy å deilig!! MEN, er som sagt over.. ligger enda altfor mye snø.. men jeg så asfaltflekk på plassen på jobben i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Vært skikkelig knall vær på østlandet/gardermoen område i dag..Blir nesten litt vårkåt Enig. Det var deilig å gå ut av døra og kjenne "vårtemperaturen" Snøen smelter og..mmm, deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Vært skikkelig knall vær på østlandet/gardermoen område i dag..Blir nesten litt vårkåt Enig. Det var deilig å gå ut av døra og kjenne "vårtemperaturen" Snøen smelter og..mmm, deilig. Enig. Droppa jakken når jeg dro på jobb i dag. Var jo bare 5 minus ute \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå