Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Nå begynner jeg å bli d***t lei av snø og drit.. æsj! Når kommer våren folkens?? Var så syk etter sommer og sol i stad at jeg prøvemonterte en sommerfelg er det fler som meg der ute?? går heldigvis mot plussgrader fremover, får bare det holder seg sånn! Kalde hilsner fra indre vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 jippi, sommer (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg har vært fast bestemt på å legge om til sommerdekk 1.mars(mener det var da jeg gjorde det ifjor).. Men nå som det nærmer seg, og rester etter snøen ligger fortsatt så er jeg litt skeptisk.. Har heldigvis klart å holde meg i år.. Ifjor på denne tiden hadde jeg allerede kjøpt nye sommerdekk, lagt om, tatt dem av igjen og byttet i noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Gleder meg sykt til sommeren nå! Er sykt lei snø. Snø kan det være på fjellet, her hjemme kan det være sommer og sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Lenge siden jeg har sett så mye snø falle altså! Rart hvordan det er, når man ikke har snø, så savner man det litt, men fy flate det kan forsvinne like fort som det kommer! konstant møkkete bil er ikke moro! bare kattevask for å bli kvitt saltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 de er heldigvis nå vinteren begynner,mars og april er de beste månedene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 hehe...er gøy de første dagene nysnøen kommer, da kan man være ute å herje litt. Men når det har gått en stund og snøen er brøytet/saltet vekk så er det ikke mye gøy lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Sommerfelgene til arbeidsbilen ligger nylakkerte i kjelleren og venter på bedre vær. Og E30en står i garasjen, og er endelig klar til en ny sesong. Jeg måtte ut å prøve den for ett par dager siden (på usaltet vei) etter montering av stabstag og diffbrems. Og nå greier jeg nesten ikke å vente på å ta den i bruk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Var skikkelig vårstemning i Kristiansand i dag med 7grader og sol. Var 15grader i solveggen før 10 i dag mårres, så kan ikke klage på vårstemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Ja, det er på tide med sommer. De to siste dagene har jeg forøvrig merket stor forskjell på været. Det har blitt vesentlig mildere og veiene smelter. Tror ikke jeg tør å legge om i Februar (slik jeg gjorde i fjor), men legger om når veiene blir bare og fine og mesteparten av snøen smelter.. Vi vil ha sol, bil og båtsesong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Ja, det er på tide med sommer. De to siste dagene har jeg forøvrig merket stor forskjell på været. Det har blitt vesentlig mildere og veiene smelter. Tror ikke jeg tør å legge om i Februar (slik jeg gjorde i fjor), men legger om når veiene blir bare og fine og mesteparten av snøen smelter.. Vi vil ha sol, bil og båtsesong! selfølgelig båtsesong,men de er i mai.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Ja, det er på tide med sommer. De to siste dagene har jeg forøvrig merket stor forskjell på været. Det har blitt vesentlig mildere og veiene smelter. Tror ikke jeg tør å legge om i Februar (slik jeg gjorde i fjor), men legger om når veiene blir bare og fine og mesteparten av snøen smelter.. Vi vil ha sol, bil og båtsesong! selfølgelig båtsesong,men de er i mai.... Båtsesongen starter når Sjøen for alle går av stabelen på Norges varemesse i Lillestrøm.. Som i år er 13 Mars.. Da går det jevnt og trutt mot sjøsetting i April.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Snø og vinter er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter.De er fordi du ikke har vinterinteresser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå