Gå til innhold

Våren snart her??

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli d***t lei av snø og drit.. æsj! Når kommer våren folkens?? Var så syk etter sommer og sol i stad at jeg prøvemonterte en sommerfelg :P

er det fler som meg der ute?? går heldigvis mot plussgrader fremover, får bare det holder seg sånn!

Kalde hilsner fra indre vestfold ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vært fast bestemt på å legge om til sommerdekk 1.mars(mener det var da jeg gjorde det ifjor).. Men nå som det nærmer seg, og rester etter snøen ligger fortsatt så er jeg litt skeptisk..

Har heldigvis klart å holde meg i år.. Ifjor på denne tiden hadde jeg allerede kjøpt nye sommerdekk, lagt om, tatt dem av igjen og byttet i noen andre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett så mye snø falle altså! Rart hvordan det er, når man ikke har snø, så savner man det litt, men fy flate det kan forsvinne like fort som det kommer! konstant møkkete bil er ikke moro! bare kattevask for å bli kvitt saltet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfelgene til arbeidsbilen ligger nylakkerte i kjelleren og venter på bedre vær.

IMG_0904.jpg

Og E30en står i garasjen, og er endelig klar til en ny sesong.

Jeg måtte ut å prøve den for ett par dager siden (på usaltet vei) etter montering av stabstag og diffbrems. Og nå greier jeg nesten ikke å vente på å ta den i bruk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er på tide med sommer. De to siste dagene har jeg forøvrig merket stor forskjell på været. Det har blitt vesentlig mildere og veiene smelter. Tror ikke jeg tør å legge om i Februar (slik jeg gjorde i fjor), men legger om når veiene blir bare og fine og mesteparten av snøen smelter.. Vi vil ha sol, bil og båtsesong! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er på tide med sommer. De to siste dagene har jeg forøvrig merket stor forskjell på været. Det har blitt vesentlig mildere og veiene smelter. Tror ikke jeg tør å legge om i Februar (slik jeg gjorde i fjor), men legger om når veiene blir bare og fine og mesteparten av snøen smelter.. Vi vil ha sol, bil og båtsesong! :D
selfølgelig båtsesong,men de er i mai....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig båtsesong,men de er i mai....

Båtsesongen starter når Sjøen for alle går av stabelen på Norges varemesse i Lillestrøm.. Som i år er 13 Mars.. Da går det jevnt og trutt mot sjøsetting i April.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...