Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samma her, vert tørr asfalt lenge nå men i dag snør det gjo igjen :? Regner med å måtte vente til sist i april her, for å vere sikkert vertfal :wink:

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, har ikke noe hast jeg så :) Kjører volvoen så lenge de salter og det snør, og ligger is rundt og sånn. Når veiene tørker opp litt, og det begynner å hjelpe seg flytter jeg BMWen til låven/verkstedet til en kamerat, og har den stående der til jeg føler for det :) Da blir det skikkelig rens innvendig og utvendig og overalt, og bytte maasse deler og sånn :) Gleder meg!

Skrevet

Gleder meg jeg og, har så å si full m-styling til bilen, senk, nye felger å div stash! :D Men venter med å få det på til jeg er helt sikker på at det ikke blir mer snø ja :wink: Skal bli en god vår :D

Skrevet
Skjønner ikke at dere kan snakke om sommerdekk allerede, her er det fortsatt masse snø, og det snødde her om dagen også. Er fortsatt snø på noen veier å :\ Virker som om vinteren ikke vil gi seg. Var skikkelig fint for litt siden. Sol og tørre veier og greier. Og på kvelden kom det 5cm med snø igjen!

Gutta på vestlandet har et langt bedre vær enn vi har her om dagen.. men hvis vi tenker på våren, så kanskje kommer den fortere? :P Lov å håpe..

Skrevet

Snøen laver ned igjen!! Bildene over er nydelige, finnes jo ikke noe bedre enn å ha en kald halvliter i hytteveggen i sånt vær! Helt klart ikke, men her i lavlandet kunne snøen gått snart synes jeg...

Skrevet

Satser på at det blir tidlig vår. Problemet er bare at jeg ikke har sommerdekk til bilen. Er på desperat leting etter noen fine felger, men det er jo ingenting til salgs for tiden :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...