Robkill Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Dette er da en liten presentasjon av min tralle, som uheldigvis har blitt et prosjekt... Bilen har rusla 172k km i Belgia hvor den ble solgt ny, så standen er (var) deretter Motoren er en m30\b30, altså rekkesekseren. Anyways, her er det noen bilder Her var bilen på en liten tur til Valdres, nærmere sagt Ryfoss i sommer. På denne dagsturen fantes det ikke smerter i rygg eller nakke, kjørekomfort til tusen! Om det er noe jeg skal klage på så er det varmen sola utvikler på sorte skinnseter, men det fikk klimaanlegget fort ordna på. Forbruket havna på rundt litern, noe som er bra med tanke på at kjøringa var i overkant spenstig for norske veier i perioder... Når denne turen var endt gikk det to dager før bilen så slik ut: Et lite møte med elg utgjør stor forskjell på en bil! Enda et bilde av fronten, det er stort så jeg legger kun med link. http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... C_0202.jpg Legg merke til lakken, strøken eller hva? I dag ser bilen slik ut, men er borte under snøen. http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... C_0374.jpg Interiøret er sort skinn, noe jeg er meget fornøyd med Har også kjøpt en delebil fra nabolandet, den kommer det mer info om i morgen Det var da bilen min, spørsmål og kommentarer tas gjerne imot Edit: Kanskje verdt å nevne at bilen blir en AC-Schnitzer Replica?
Robkill Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Delebilen Like før jul i fjor ble det til at sverige ble besøkt for å få med en delebil hjem. Det er da en 87mod, m30b30 i denne også. Noen få bilder av hva som har skjedd i dag Bakfangeren gikk av: Og det gjorde frontfangeren også: Front fangeren trenger litt stell! Og har fått gravd meg frem til ene siden av godbilen!
Rogern Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Så veldig strøken ut denne før møte med elgen. Har hatt 730ia selv og det er den behageligste bilen jeg har kjørt.
Robkill Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Var fin før kræsjet ja, veldig synd... Men håper den kanskje blir enda bedre Og er en nydelig bil å kjøre, det er helt sikker!
Netlandet Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Se der ja Robert, der kom mafiabrakka ut også! Blir spennende å se bilen med ACS fangerne på, kan bli veldig pent Hva tenker du på ang felger?
Robkill Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Ang. felgvalg har jeg lyst på ACS felger som dette Men de er såpass dyre! så om jeg ikke får råd vil det trolig bli Rondell 58
hylle Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Feit bil gå for acs felgene! e32 acs er rått!!
Robkill Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Takk takk Men hvilke felger det blir står på hvor mye penger jeg har råd til å bruke der og da, som 17 åring så har jeg ikke de største inntektene
Robkill Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Hehe, jepp Men nå har jo denne bilen blitt ganske så mye dyrere enn det jeg hadde forventa! Hadde egentlig tenkt til å ha en førstebil til 20-30k, men så gikk jeg ganske mye høyere når jeg valgte denne! og så ble den i tillegg til det kræsja...
wicky124 Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 se der ja...sykt mye snø oppå bilen..ikke bra..hehe må parkere den innendørs..hmm..videre planer på bilen da?
Netlandet Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Du kan jo eventuelt gå for RH felger, de er jo replika av ACS felgene
Robkill Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Får se hva jeg gjør Thomas Er ikke snø på bilen nå lenger, ble tatt bort like etter bilde ble tatt
Robkill Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 En del bilder! Hvordan det skal se ut:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå