Rogern Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Man kødder ikke med skogens konge ser jeg Er nok litt jobb, men med delebil kommer du nok mye billigere ut av det hvis du gjør det meste selv.
wicky124 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 wow...var visst verre enn jeg hadde regna med...hmm..skrur mye bil selv du?blir som sagt billigere da ja...
AZMAZ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hei så ut som en strøken bmw. Synd med crashen men kunne ha vært værre. Hvilken boltsirkel er det på denne modellen ?
EirikL Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Var det rammevangen som var knekt? Håper du får fikset bilen opp til å bli en ACS. Det kunne blitt stilig
asv Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Er ikke lenge til lappen er i boks nå robert, så nå må du få ræva i gir her Blir bra til slutt dette!
Robkill Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Ting skjer iløpet av en måneds tid, er vel ikke alt for lenge til rettinga fortsetter! I dag har jeg holdt med litt småting, men som må gjøres Bytta noen knuste lykter å justert hengsler og låser! så nå klikker at som en drøm! Jeg har også fått satt på bakfangeren for å se, ble pent! skulle gjerne tatt noen bilder, men det får komme senere. Begge fangerene trenger litt stell, og ikke minst lakk! men det blir gjort før bilen ruller med dem på Så en ting, jeg mangler sideskjørt! noen som vet av noe helt Ok i norge? inntil jeg får somla meg til å få fatt i ACS? Seidl er uinteressant, så det trenger jeg ikke vite noe om
ComfySport Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Hei! gøy å høre at det går fremover. Kommer til å følge proskjektet! er svak for e-32 selv om e-34 m "litt" motor er favoritten Lykke til! Mvh -GV-
ingard Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Spennende prosjekt. ACS e32 blir rått. Og felgene dine er til å dø for
Robkill Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Kjøpte sko i dag! _ingen_ skader, trenger bare en vask Bilen er forresten snart ferdig! gjenstår kun montering! EDIT: Og èn runde med svampen!
knut_olestad Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Kult prosjekt ACS skjørt er vel ikke enkelt å finne kan jeg tenke meg? Passer ikke E34 M5 skjørt da, bilene er jo ganske like ellers.
Robkill Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Har i noen få tilfeller kommet over et par i tyskland, men da var ikke pengene på plass! Så ACS skjørt kommer nok etterhvert. Og jeg har tenkt tanken på e34 M5 skjørt, men ser for meg at skjørtene på e32 er litt lengre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå