k1t Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 E36 318 tds innteresant i innbytte a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Nei,desverre...vil helst ikke ha touring,visst jeg skal ha en bil til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Du kan få vraket av en Corolla i innbytte... Sugen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Maksimalt OT men først skriver du at du er ute etter en touring som innbytte, så skriver du at du IKKE tar touring i innbytte. Schizofren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Skummet bare gjennom tråden og fikk ikke med meg teksten vedrørende innbytte i første innlegg. Beklager hvis du føler deg støtt av min kommentar, men det hjelper hvis du leser med litt humoristiske øyne i stedet for å være nærtagende. Uansett, nydelig kjerre å kjøre (har samme bilen selv) og lykke til med salget! Bør være mulig å få en fin slump for slike velholdte eksemplarer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Skummet bare gjennom tråden og fikk ikke med meg teksten vedrørende innbytte i første innlegg. Beklager hvis du føler deg støtt av min kommentar, men det hjelper hvis du leser med litt humoristiske øyne i stedet for å være nærtagende.Uansett, nydelig kjerre å kjøre (har samme bilen selv) og lykke til med salget! Bør være mulig å få en fin slump for slike velholdte eksemplarer... Ok. Greit,skal lese med humoristiske øyne neste gang Men det finnes jo nok brukere her inne, som er nater på å skrive slike kommentarer ,og roter til salgstrådene til folk. Takk for hyggelige tilbakemeldinger om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Du kan få vraket av en Corolla i innbytte...Sugen? Hehe,..Må nok takke nei der Kai, men du kan få den til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 kunne m5 e34 være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvordan er bilen på forbruk? Denne sluker vel ikke allverden på langkjøring. Har en E39 520iT (2,2) - 2001 modell. Kan det være av interresse? Med bittelitt i mellom? Mvh Ingar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 kunne m5 e34 være noe? Hmm....Bilder? Så kan du sende meg info og prisforslag på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hvordan er bilen på forbruk? Denne sluker vel ikke allverden på langkjøring.Har en E39 520iT (2,2) - 2001 modell. Kan det være av interresse? Med bittelitt i mellom? Mvh Ingar Bilen går meget godt,og har et lavt forbruk.Ligger på 0,7-0,8 på blandet kjøring/småkjøring. Kjørte strekningen Ålesund-Oslo i sommer..der brukte jeg 0,47 nedover og 0,49 oppover, det er jo ganske bra for en sopass stor motor,vil jeg påstå... Du kan jo sende meg noe info og bilder,så får jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Har ikke så mange andre bilder av bilen enn de som lå i annonsen da jeg kjøpte den for 1 1/2 år siden. Her er linken til annonesn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11097489 Km-stand er nå 121000. Service heftet er fulgt godt opp. Mvh Ingar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 pm sendt.imøteser en diskusjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå