bmwcomeback Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 pm sendt.imøteser en diskusjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Har ikke så mange andre bilder av bilen enn de som lå i annonsen da jeg kjøpte den for 1 1/2 år siden. Her er linken til annonesn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11097489 Km-stand er nå 121000. Service heftet er fulgt godt opp. Mvh Ingar Flott bil.Send meg prisforslag på PM,så skal jeg vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 .....Nå 170000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Noen intresserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penbil.no Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Selges/byttes prisantydning 140000,- Bilen har i det siste fått ny starter, Dieselpumpe(Inline)..Skiftet olje,filter,dieselfilter,veivhusventilasjonsfilter,luftfilter...3000km siden ca..gjort dette selv. Pumpe og starter ble skiftet på Bmw-verksted. Bilen har noen småfeil som må fikses..ene kjørelys bak defekt(mest sansynlig ledningsbrudd) samme med bakrutevisker. CD-veksler trolig defekt. Ellers meget bra bil,ikke rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Kan kanskje vurdere billigere bil som delbetaling. e30,e28,e34 helst med 6'er å da ikke touring! Jeg er nok desverre ute etter touring... Nei,desverre...vil helst ikke ha touring,visst jeg skal ha en bil til... Maksimalt OT men først skriver du at du er ute etter en touring som innbytte, så skriver du at du IKKE tar touring i innbytte. Schizofren? Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring. Hei må si det er en velig fin bil du har her og er int.. MEN kan du bestemme deg? Kan du bytte i STV eller ikke? Og si at folk ødelegger salgstråen din er vel bare tull når du i det ene øyeblikke vil ha stv og i det andre ikke.. For jeg har en Stv som jeg gjerne skulle ha solgt eller om du kunne ha tatt som delebet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Jeg er nok desverre ute etter touring... Regner med det var en liten skrivefeil der, og at det skulle vere med en "ikke". So han er nok ikkje ute etter touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Kan kanskje vurdere billigere bil som delbetaling. e30,e28,e34 helst med 6'er å da ikke touring! Jeg er nok desverre ute etter touring... Nei,desverre...vil helst ikke ha touring,visst jeg skal ha en bil til... Maksimalt OT men først skriver du at du er ute etter en touring som innbytte, så skriver du at du IKKE tar touring i innbytte. Schizofren? Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring. Hei må si det er en velig fin bil du har her og er int.. MEN kan du bestemme deg? Kan du bytte i STV eller ikke? Og si at folk ødelegger salgstråen din er vel bare tull når du i det ene øyeblikke vil ha stv og i det andre ikke.. For jeg har en Stv som jeg gjerne skulle ha solgt eller om du kunne ha tatt som delebet.. [/quote Skjønner at du ble litt forvirret her...,men skal jeg ta bil som delbetaling, så er jeg ikke intressert i touring,å ikke E36. Selger fordi jeg skal ha meg nyere touring,å skal jeg ha en bil nummer 2, skal de være coupe eller sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Skjønner at du ble litt forvirret her...,men skal jeg ta bil som delbetaling, så er jeg ikke intressert i touring,å ikke E36. Selger fordi jeg skal ha meg nyere touring,å skal jeg ha en bil nummer 2, skal de være coupe eller sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 hva med mororsykkel? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Nei..desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Ingen?kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhamster Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 kan bytte med meg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Vi får bytte likt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå