Gå til innhold

1999 530DAT Selges. MANGE NYE BILDER. SOLGT!

OAF
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 7 months later...

Selges/byttes prisantydning 140000,- Bilen har i det siste fått ny starter, Dieselpumpe(Inline)..Skiftet olje,filter,dieselfilter,veivhusventilasjonsfilter,luftfilter...3000km siden ca..gjort dette selv. Pumpe og starter ble skiftet på Bmw-verksted. Bilen har noen småfeil som må fikses..ene kjørelys bak defekt(mest sansynlig ledningsbrudd) samme med bakrutevisker. CD-veksler trolig defekt. Ellers meget bra bil,ikke rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje vurdere billigere bil som delbetaling. e30,e28,e34 helst med 6'er :wink: å da ikke touring! :wink:

Jeg er nok desverre ute etter touring... :?
Nei,desverre...vil helst ikke ha touring,visst jeg skal ha en bil til...;)
Maksimalt OT men først skriver du at du er ute etter en touring som innbytte, så skriver du at du IKKE tar touring i innbytte. Schizofren?
Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring.

Hei må si det er en velig fin bil du har her og er int.. MEN kan du bestemme deg? :shock:

Kan du bytte i STV eller ikke? :?:

Og si at folk ødelegger salgstråen din er vel bare tull når du i det ene øyeblikke vil ha stv og i det andre ikke.. :)

For jeg har en Stv som jeg gjerne skulle ha solgt eller om du kunne ha tatt som delebet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje vurdere billigere bil som delbetaling. e30,e28,e34 helst med 6'er :wink: å da ikke touring! :wink:

Jeg er nok desverre ute etter touring... :?
Nei,desverre...vil helst ikke ha touring,visst jeg skal ha en bil til...;)
Maksimalt OT men først skriver du at du er ute etter en touring som innbytte, så skriver du at du IKKE tar touring i innbytte. Schizofren?
Vennligst spar deg for slike innlegg i min salgstråd! Les nøye gjennom tråden før du skriver slikt tull. Er du ikke intressert i bilen,så la ver å skriv inn her! Jeg mener at jeg kan ta billig bil som delbetaling,men det skal ikke vere touring.

Hei må si det er en velig fin bil du har her og er int.. MEN kan du bestemme deg? :shock:

Kan du bytte i STV eller ikke? :?:

Og si at folk ødelegger salgstråen din er vel bare tull når du i det ene øyeblikke vil ha stv og i det andre ikke.. :)

For jeg har en Stv som jeg gjerne skulle ha solgt eller om du kunne ha tatt som delebet.. :)[/quote

Skjønner at du ble litt forvirret her...,men skal jeg ta bil som delbetaling, så er jeg ikke intressert i touring,å ikke E36. Selger fordi jeg skal ha meg nyere touring,å skal jeg ha en bil nummer 2, skal de være coupe eller sedan. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ble litt forvirret her...,men skal jeg ta bil som delbetaling, så er jeg ikke intressert i touring,å ikke E36. Selger fordi jeg skal ha meg nyere touring,å skal jeg ha en bil nummer 2, skal de være coupe eller sedan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...