EirikL Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Finnes det måter å fikse kantkjørte felger uten å blakke seg helt? Finnes det kit for å gjøre dette selv og er det evt å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Ingen som har erfaring med noe slikt? Trenger dessverre for meg svar ganske kjapt, så håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg pussa opp mine vinterfelger før vintersesongen i fjor. Brukte ikke noe kit, men matta ned med våtpussepapir for hånd. Så gikk jeg over med sparkel kjøpt på Torshov bil beregna for bruk med metall (husker ikke betegnelsen i farta). Så pussa jeg ned så overflaten var helt fin og fikk en kamerat til å lakkere for meg. Kosta meg vel max 1000,- for hele pakka. Sparkel og pussepapir er praktisk talt gratis så det er lakkeringa som evt. er kostnaden. Skal ha en tråd om det her, men finner den ikke ved et raskt søk. Søk litt grundigere så dukker den nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Da fikk jeg søkt litt mer. Se tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... rte+felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Høres jo ut som dette kan la seg gjøre. Det er jo kun snakk om en felg for min del Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Bare hyggelig Bare å få lik farge på de som sitter på samme side i hvertfall så er det en enkel sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå