JonasD Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Nei, bare filmer.. Får ikke til å legge de opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har nesten en time med film jeg også, men er ikke så god på å få lagt ut sånne ting. Får høre med noen som har peiling tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 nei, den gråe..står mellom en svart e36 og en gul 240 på det første bildet jobber sammen med han som har den e30`n du har bilde av..3,5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 var veldi moro å kjøre husker den opeln som siktet etter kanten ja:p mange som ble blaute da ja åsså den 7 serien, FY for en lyd tenkte jeg skulle ta m3`n, men ble heller at jeg tok opeln til dama:P en brun rø aktig opel omega stasjonsvogn:P vist noen husker hadde jeg hanna ut takruta og kompisen foten ut ruta har vell noen bilder av opeln i ACTION ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Kommer sikkert flere bilder her etterhvert: http://nordmoregatebilklubb.com/bilder/ ... ?album=175 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå