Willywank Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hei, noen som kan lakkere privat frontfanger, bakfanger og sideskjørt i Fredrikstad området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 hei, vet ikke om noen som gjør det privat, men nede hos biggen på frydenberg fikk jeg 3000 i pris for hele den ene siden på bilen min, så blir vel ikke så gæærn pris på det lille du skal ha lakket der vil jeg tro velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hør med biggen på Olsen lakk. Di fikser det billig. Lakka inni alle dørene (MYE maskering) + inni kofferten og halve utsiden på min E39 for 3000.-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hør med biggen på Olsen lakk. Di fikser det billig.Lakka inni alle dørene (MYE maskering) + inni kofferten og halve utsiden på min E39 for 3000.-kr Hvor er dette henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 er på frydenberg i byen. ved stadioen nesten. eller så kan man ta det på vaterland billakkering di er billig å bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Litt missforståelse der ja Ikke halve utsiden av bilen men halve koffert lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Litt missforståelse der ja Ikke halve utsiden av bilen men halve koffert lokket Fortsatt grisebillig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Det var med sparkling nederst på luka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Hør med biggen på Olsen lakk. Di fikser det billig.Lakka inni alle dørene (MYE maskering) + inni kofferten og halve utsiden på min E39 for 3000.-kr Hvor er dette henn? rett der broren min bor stian. der jeg lakka skjørtene mine var det også billig. 2 skjørt og 8 lister på min E38 ble lakka for 2 500.- svart metallic. bare leverte delene nye og fikk de tilbake ferdig lakka. husker ikke navnet på lakk verkstedet. men det ligger på viker. send en PM om dette er inntresangt så kan jeg forklare hvordan du kommer dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Nå har jo ikke jeg anig hvor bror din bor da... hehe vet at en bor på haflundsøy, mer enn det aner jeg ikke... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Nå har jo ikke jeg anig hvor bror din bor da... hehe vet at en bor på haflundsøy, mer enn det aner jeg ikke... hehe haflunsdøy er særp d. var jo snakk om fredrikstad her nå. jørgen bor i fredrikstad. trodde du hadde vært der jeg. rett v tunellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willywank Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Var nede på Lakkompaniet ved Rolvsøy/Dikeveien. De skulle ha 6000,- for lakkering av frontfanger, bakfanger, sideskjørt (rustbehandle litt her og) og noe rust jeg har på bagasjelokket. Må ærlig si at dette ikke er dyrt, men så skal jeg jo fortsatt kjøpe dette bodykitet. Alt i alt så blir det mye penger. Får jeg lakkeringen billigere så klager jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 nesten overbevist at det er billigere hos biggen enn lakkompaniet, for de er ganske dyre, men de er da flinke der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 nesten overbevist at det er billigere hos biggen enn lakkompaniet, for de er ganske dyre, men de er da flinke der også ute på viker er det også utrolig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 noen som vet om billig hellakering da? sånn i østfold vestfold oppland hedmark akershus området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå