Jesse Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet. Beste lakkering/oppretting i Fr.stad omegn er vel Olsen(biggen) lakk. Og retting på ørebekk karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet.Beste lakkering/oppretting i Fr.stad omegn er vel Olsen(biggen) lakk. Og retting på ørebekk karosseri. er det lakk sjappe ved jackon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 noen som vet om billig hellakering da? sånn i østfold vestfold oppland hedmark akershus området? kompis av meg fikk ihvertfall tilbud på lakkompaniet (rolvsøy - østfold) på 25 000.- på sin calibra, da med pussing sparkling etc, og det er en bil med mye plast og valsing ! generelt mye jobb, dette er også noe han fremhevet da han spurte om pris og fortalte at han var av typen som klager på feil og er veldig nøye, også at det er en utstillings bil ! bilen er ikke lakkert ennå så hvordan resultatet blir aner jeg ikke, men prisen var jo veldig bra spør du meg, Min 320 ble forøvrig hellakkert hos olsen(biggen) og må si jeg var fornøyd med lakk jobben der ! prisen aner jeg ikke fordi det ble gjort av eieren før meg, men resultatet var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet.Beste lakkering/oppretting i Fr.stad omegn er vel Olsen(biggen) lakk. Og retting på ørebekk karosseri. er det lakk sjappe ved jackon? Jepp, ved de som lager plastbåter(rotasjonstøp eller noe?) De gjør DÅRLIG jobb! Tronstad: 7000,- kostet det. De spøytet over bilen, resten ble gjort selv. Maskering, pussing klargjøring etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ja vet de bare sprøyta jesse var jo nede og snakka med dem når faren til line rygga i sida på bilen.. av nysgjerrighet hva har du kjøpt deg for no bil ? 318is cab ? is motoren kom vel kun i coupen ? bytta motor evt bygd om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 ute på vikerfjellet er det hvertfal billig og bra. var mekonomen bilverksted der før. når de flyttet ble lakkereren igjen og overtok hele greia der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 318is cab ja. USA utgave. Hvor er vikerfjellet? Er vel ikke den ved Jackon det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 vikerfjellet er nesten helt ut i enden på viker og opp på fjellet. må kjøre forbi jakkon ja. er på samme sted som et hundepensjonat og et bolighus. deter alt som ligger på fjellet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg har lakket hos skade og lakk vis a vi Tronerud. Billig og bra. Røddie folk, synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 skade og lakk lakka M5 speilene mine. er rennemerke på ene speilet. ikke heltt fornøyd pga det. men ellers var det bra. 1500.- for 2 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Ser at noen anbefalte Ørebekk Karosseri her, gjør de kun retting osv eller lakker de også? Og vet noen hva firmaet på Vikerfjellet som har blitt anbefalt heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 ørebekk karosseri lakkerer ikke nei, de bruker lakkompaniet på rolvsøy til og lakkere, vet ikke noe om vikerfjellet desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Var innom Lakkompaniet istad, de gav en grei pris, ikke den billigste, men ikke ikke så mye over heller. Problemet der er at de hadde helt fullt frem til 16.juni og jeg vil gjerne ha bilen fin og ferdig før en ferietur i pinsa (ca 9.juni). Olsen virker rimelige på pris, men de vil/kan ikke ta så mye plast og glassfiber fiksing, og hadde dessuten fullt til godt ut i juni de også. Begynner å manke på alternativer, så hvis noen har noen gode tips eller vet hvilket firma det er snakk om på Viker så tas tips imot med takk! (Er det Nord Lakkering?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 vel altså det er gjerne litt kø på alle lakk verksteder så da kan det hende du må bite i det sure eplet kompis ! eller så går det vel an og spørre om gutta vil jobbe litt overtid en dag eller to ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Var litt innom den muligheten for å få bilen tidsnok, men det var faktisk ikke interresant for noen av dem... (litt overraskende?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå