Gå til innhold

Lakkering i Fredrikstad?

Willywank
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet.

Beste lakkering/oppretting i Fr.stad omegn er vel Olsen(biggen) lakk. Og retting på ørebekk karosseri.

er det lakk sjappe ved jackon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om billig hellakering da? sånn i østfold vestfold oppland hedmark akershus området?

kompis av meg fikk ihvertfall tilbud på lakkompaniet (rolvsøy - østfold) på 25 000.- på sin calibra, da med pussing sparkling etc, og det er en bil med mye plast og valsing ! generelt mye jobb, dette er også noe han fremhevet da han spurte om pris og fortalte at han var av typen som klager på feil og er veldig nøye, også at det er en utstillings bil !

bilen er ikke lakkert ennå så hvordan resultatet blir aner jeg ikke, men prisen var jo veldig bra spør du meg,

Min 320 ble forøvrig hellakkert hos olsen(biggen) og må si jeg var fornøyd med lakk jobben der ! prisen aner jeg ikke fordi det ble gjort av eieren før meg, men resultatet var bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet.

Beste lakkering/oppretting i Fr.stad omegn er vel Olsen(biggen) lakk. Og retting på ørebekk karosseri.

er det lakk sjappe ved jackon?

Jepp, ved de som lager plastbåter(rotasjonstøp eller noe?) De gjør DÅRLIG jobb!

Tronstad: 7000,- kostet det. De spøytet over bilen, resten ble gjort selv. Maskering, pussing klargjøring etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet de bare sprøyta jesse var jo nede og snakka med dem når faren til line rygga i sida på bilen..

av nysgjerrighet hva har du kjøpt deg for no bil ? 318is cab ? is motoren kom vel kun i coupen ? bytta motor evt bygd om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vikerfjellet er nesten helt ut i enden på viker og opp på fjellet. må kjøre forbi jakkon ja. er på samme sted som et hundepensjonat og et bolighus. deter alt som ligger på fjellet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Var innom Lakkompaniet istad, de gav en grei pris, ikke den billigste, men ikke ikke så mye over heller.

Problemet der er at de hadde helt fullt frem til 16.juni og jeg vil gjerne ha bilen fin og ferdig før en ferietur i pinsa (ca 9.juni).

Olsen virker rimelige på pris, men de vil/kan ikke ta så mye plast og glassfiber fiksing, og hadde dessuten fullt til godt ut i juni de også. Begynner å manke på alternativer, så hvis noen har noen gode tips eller vet hvilket firma det er snakk om på Viker så tas tips imot med takk! :) (Er det Nord Lakkering?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...