sruben Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Styr unda den lakk sjappa ved jackon. Husker ikke helt navnet.... ved de som lager plastbåter(rotasjonstøp eller noe?) De gjør DÅRLIG jobb! Obs... Var der ute istad og fikk en veldig god pris på det som skulle gjøres, 10.000,- mens andre har ligget på 14-15.000,- Høres hvertfall veldig ut som det stedet, het Nord Lakkering. Hva er de har gjort dårlig som du kjenner til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Sruben; Sendte deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Har brukt Nord lakkering på en VW polo og en e46 i cosmosort. Jeg har ikke noen dårlige erfaringer derfra ang lakk av HELE deler. Men når de har lakkert små hull etc eller skulle dekke det har de kun "trykt" en kost der. Har kommet unna ganske rimelig alle gangene jeg har vært der. Om du har dårlig omtale har jeg lyst til å høre det også Jesse, send meg på PM om du har lyst . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Takk for svar begge to. Legger ut deler av svaret mitt til Jesse her også siden det kanskje kan være av generell interesse. Olsen er det nok dessverre vanskelig å få til å ta jobben før jeg reiser 9.juni uansett. Jeg snakket med han som drev Vaterland lakkeringa og han kunne gjøre alt plast, glassfiber og pussearbeidet klart, men selv da kunne ikke Olsen ta jobben før i midten eller slutten av juni. Når jeg var innom Nord Lakkering idag var det kun far og sønn på jobb der. Ble forespeilet at sønnen skulle begynne på jobben og at faren muligens tar over. Er det mulig at de to kan sakene sine og at ting har blitt bedre der? Jeg spurte om resultatet kom til å bli skikkelig bra og at siden bilen er såpass ny så vil jeg ha det ordentlig og pent. Han prøvde å betrygge meg med noe om at de hadde vunnet 3 utstillinger eller noe og at sønnen var veldig nøye. Føler at eneste reelle alternativ på denne siden av sommerferien er å få han som drev Vaterland til å gjøre plast, glassfiber og pussearbeidet og at lakkinga deretter gjøres av Lakkompaniet eller Lakkspesialisten. Lakkompaniet skal isåfall ha 9000,- for lakkinga, så det blir ikke veldig billig totalt sett tror jeg, og jeg vet ikke hva han på Vaterland skal ha enda. (Til sammenligning skulle Olsen ha 6250,- for samme lakkinga) Hos Lakkspesialisten er det mye om og men hele tida, ble sagt at den eneste der oppe som gjør noe særlig skruing osv har ferie, så han bare grøsser seg når jeg er der med en bil som det må gjøres litt ekstra på. Blir ganske lei jamringa til han der karen, har egentlig ikke lyst å innom der mer hvis det kan unngås. Hva tror dere? Er det håp om at Nord Lakkering har skjerpet seg og at far og sønn fikser biffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Det stedet på Vikerfjellet som har blitt anbefalt her inne, er det Bil og Båt Fredrik Dahle Olsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Er ikke lakkverksted på vikerfjellet lengre. Han ga seg etter 1 års tid, jobber på lakkompaniet nå.. Bil og båt har lokalene nå, vinterlagrer båtene der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Ok, takk for oppklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sruben Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe mer her etter at jeg endte opp med å benytte Nord lakkering ifjor, men her kommer ett lite tips alikevel. Hold deg langt unna hvis du er opptatt av å få ett noenlunde strøkent resultat! De er dessuten ikke veldig hyggelige å forholde seg til når du blir nødt til å klage på resultatet, så min erfaring med dem blir den første og siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå