Tom K Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 jeg prøver og holde meg til Shell, har snakket med flere motorbyggere som sier at Shell sin bensin er best, det har de funnet ut når de har bremset motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Bare litt testing for å se hvordan det ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 deilig skruplass du hadde! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hehe, ja.... Er noe bedre der den sølv blir skrudd på, men ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 noen med større felger enn meg?dont think sooooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hvor store felger er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hva ser det ut som da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Var jo ikke det spurte om. For meg kan det se ut som 15" felger for alt jeg kan se på en bil i fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 20" crom er litt for mye bling for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Syntes det ble pølse på ketchup på noen av bildene der, men så er jeg heller ingen fan av store felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 er 20tom og ja er ganske mye bling..men ville ha noe annet etter 3år med sorte felger...så forandring fryder og småjenter faller for felga mine så... i like them Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hehe, ja rare greier det der Noen her som vet om sportsspeil eller ens. med vidvinkel glass? Blir gæærn av venstrespeilet mitt med forstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Noen som vet noe om denne bilen? Er noen flere bilder av den her: http://www.coffe.dk/gallery/cars09/0905 ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Vet at den er dansk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå