Gå til innhold

Løs tråd om E32


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

veeeel...er...tro det eller ei...stor forskjell på sjuer fra 90tallet og en e-klasse fra 98...hehehe...men som sagt...heller pendle i merca med forbruk på 0,65-0,8 enn i bimmern med forbruk på minimum 1,3 ved blanda kjøring..blir en del innsparing i lengden...grovt regnet blir det til at jeg bruker 200kr i bensin på bmw pr dag mot 100kr på merca..og da kommer jeg meg fint på jobb dagen etter også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor forskjell er igrunn mest retta mot bensinforbruket...merca er mer allrounder da den er komfortabel og myk mens bimmern er en smule stivere siden den er senka og sånt...pluss det er faktisk ENORMT med plass i merca iforhold til bimmern..trodde bimmern min var stor inni,men merca har faktisk mye bedre plass, selv baksetet på merca er enorm (meget god takhøyde!) men sitter bedre i bimmern og føler meg bedre og mer "velkommen" i den enn i merca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg kun opplevd en 2002 modell E-klasse jeg da. Og det som stasjonsvogn. Og der var det faktisk dårligere plass bak for meg som er så diger som jeg er så vidt jeg kan huske. Men BMW inviterer vel til mer aktiv og artig kjøring enn det en Mercedes gjør. Mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk min ferdig senket og godkjent av forrige eier med originale (?) fjører og dempere fra BMW:)

ja bmw er mer inspirerende å kjøre med tanke på at min har nok mer drag enn merca og litt større eksos så er nok morsommere sånn sett:)

en ting er jo at merca aldri blir ødelagt..den har blitt knust mot en stein og blitt kjørt i grøfta og mishandla på det verste men likevel starter den og går hele tiden:) imotsetning til bmw som jeg har bytta tusenvis av girkasser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...