Gå til innhold

Løs tråd om E32


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Kan fikse det jeg., så kan vi bytte panser i samme slengen å.. :))

Er ikke så mye arbeid for meg, gjort det 3 ganger nå.

Hjulet må av, alt som henger i bærearmen må av, stort sett. utenom styringa.

Skjermene må av, og for og få av skjermen må du av med fronten. å så må du bruke fjærklemmer, 2 stk, kraftige. å så klemmer du den sammen, går fort med trykkluft, å så må du løsne i dempertårn, da faller den ned, ha en jekk under fjærbeinet. å så bytter du fjærer, enklere og sette på plass igjen pga fjærene er mindre.

er ikke så stort arbeid for meg nå, men brukte jæævlig lang tid første gangen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For og være sikker på at man ikke ødelegger noe ja. blir også mye enklere. i tillegg tar det meg kanskje 5-10 minutter og demontere det der, husker alt utenat. haha.

Men skjermen MÅ ikke av, men da må du være jævlig forsiktig når du drar ut fjæra. endel enklere om du tar av skjermen bare. kjipt med en bulka skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. ville aldri kappa fjærer, heller kjøp nye, koster deg ikke så mye.. Kappa fjærer kan tross alt koste deg livet.

Fjærene er bygd opp til og tåle et viss trykk, hvis du kapper mister den store deler av oppbygningen, det kan igjen føre til at den kan gjøre uvanlige bevegelser med rare utfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt vi er forskjellige! :)

Har selv aldri sett noen ulykker pga kapping av fjører, men har lest litt om det.

Jeg kan sikkert fikse en diy når jeg får nye fjærer i hus! tipper det blir om ikke så lenge siden jeg nå er så godt igang med ombygging til manuell. venter enda på svinghjul fra turner motorsport i Usa. sattan for en tiiiid!! tar meg vinterferie sammen med skolen her nå fredag, blir godt og slappe av en uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Jobben skriker etter å få meg i arbeid, Sisst ferie jeg arbeidet fikk jeg 50% ekstra for hver time jeg arbeidet hele jula. Så jeg kan jobbe så mye jeg vil, når jeg vil. heldigvis.

Har planer om å leie verksted i Stavanger sammen med en kompis fra mai. Skal i møte om det til uka. håper vi får leie det! :)

Skal ikke skru noe spess, kanskje litt på transporteren. hadde turbohavari ïkke så langt ifra der du bor, var der i helga og bytta turbo, SATAn så kaldt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...