Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dessverre bare en fellesgarasje å legge ting i..kan vel alltids stå bak en av bilene så lenge den står på pall:) og nei blir nok ikke stjelt derfra:)

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres bra ut det!

jeg skal høre litt nærmere om hvor den motoren står akkuratt nå, så finner jeg ut en løsning på å få frakta den til deg.

Skrevet

Hvor mye ned får disse hartage fjærnene ned bilen da hylle, og hvor mye skal du eventuelt ha for disse da? Kan muligens være interessant det.. Men fronten er og jæææævelig interessant, men da må jeg jo lakke panser og drit samtidig. og det er jeg litt mer usikker på om jeg tar meg råd til nå egentlig. :-(

Skrevet
Høres bra ut det!

jeg skal høre litt nærmere om hvor den motoren står akkuratt nå, så finner jeg ut en løsning på å få frakta den til deg.

cool:)

Skrevet

jeg kjeda meg i helgen så jeg fikk fjerna reservehjulet og rydda i bilen..faen så mye skrot jeg har kjørt rundt med..ikke rart bilen var lavere bak enn foran..spess når jeg har en TUNG basskasse baki...hmm....

Skrevet

Hvor mye ned får disse hartage fjærnene ned bilen da hylle, og hvor mye skal du eventuelt ha for disse da? Kan muligens være interessant det.. Men fronten er og jæææævelig interessant, men da må jeg jo lakke panser og drit samtidig. og det er jeg litt mer usikker på om jeg tar meg råd til nå egentlig. Sad

Skrevet
Det er jo fordi en e39 fanger er beregnet på en e39 og ikke andre e modeller.

hehe...e39 fanger går rett på e32 just so u know:)

var en som hadde lagt ut bilde her ett sted men finner ikke det nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...