Gå til innhold

Løs tråd om E32


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

først og fremst må du huske bilbeltet, dersom du har spent det ordentlig og du lager en skikkelig høy kylling lyd mens du spreller beina, da tror jeg muligens at den vil gå tilbake til den posisjonen du hadde tidligere.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det gjort. På vei til jobb i dag klarte jeg og kjøre i en gubbe bak i fra. Bilen hans fikk noen riper i bak fangeren, men bilen min fikk lov til og smake vreden til hengerfestet hans.

På bilen min må det da byttes støtfanger, grill, og listen som er nede ved grøftelysene. Støtfangeren fikk en dytt inn i midten foran og dro med seg nyrene og grillen bakover og sprakk. Samme for den nede ved grøftelysene :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei....ikke kræsj bilene da...hva skjer med sjuergjengen da..hmm..

noen som vet om 20tommere vil bli godkjent på sjuern min?

20 tommer er da vel litt i det meste laget for E32. personlig syns jeg E32 passer best med 17 tommers felg.. men så er jeg litt konservativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst må du huske bilbeltet, dersom du har spent det ordentlig og du lager en skikkelig høy kylling lyd mens du spreller beina, da tror jeg muligens at den vil gå tilbake til den posisjonen du hadde tidligere.

lykke til.

Ok?

Har du ikke peiling på hva jeg spør om, så er det vel like greit å la være å svare?:P

Noen andre som har et svar å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på og kjøpe 17" eller 18" på min bil til sommeren. Kommer ann på kroner og slikt :)

Ja, jeg kræsjet. Men mandag settes kursen for Kristian sand og ned til hylle for litt deler, så får vi se hva som kommer ut av den turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...