hylle Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Ta med 6000 ekstra, så skal du få med noen feete 19" felger av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 hehehe.. Hadde jeg bare hatt 6000,- ekstra så hadde jeg gjort det. men jeg har ikke 6000,- ekstra nå. Har vel strengt talt egentlig ikke råd til og fikse bilen heller. Men må man fikse, så må man fikse Skulle gjerne senket bilen og gjort en del andre ting med den og jeg ... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 17tom er for småbiler som 3 og 5 serie...sjuer må h a 18toms og helst over...derfor jeg skal ha 20toms blingbling felger...ekte oslo råner:) Viplash...du har vel ikke lyst til å ta med interiør oppover til meg?mot payment seff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Wicky: Har jeg plass i bilen til det da? blir jo og kjøre 7'ern ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 åja...how could I know...menmen...da er det ikke mulig..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Er jo greit og kjøre 7'ern når det er den som skal fikses på og den er mer en kjørbar nok hehe.. Men da blir det nok litt vanskelig ja. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Egen sjuer tråd ja Har etterhvert fått litt "ruskete" tomgang på min 735,noen tips om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Er det kun når den er kald, eller er det hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 7er med 20" i Oslo ja hehe, skikkelig Kebablimmo da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Er det kun når den er kald, eller er det hele tiden? Det er hele tiden ja...Fikk tatt en diagnose på den men det er vel over 1 år siden og da ble det vel påpekt att den gikk litt magert om det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Det kan ha litt og si at den går litt magert. Men det kan og være "tomgangs motoren" din som sliter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 18" - 10" med ET 20 går bak på e32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 år siden og da ble det vel påpekt att den gikk litt magert om det har noe å si? At den får for lite eller lite, bensin brukes ofte i en slik sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hmm en E32 som får for lite bensin ? her er det noe muffens hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 ja sant nok...men har merka at min blir litt rar under 2k omdreininger etter at jeg har fylt bensin på statoil..rare saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå