Fekzen Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Att bara göra en diagnos med tex Bmw GT1 går på 10 min, så vet du någon Bmw verkstad som har rätt lugnt med jobb så kan det itne vara speciellt dyrt att bara be om att få göra en diagnos. Säg att - du eventuellt tänker låta dem laga felen också, så blir dem nog extra villiga även om du sedan gör det själv Mvh Adde
lloydsb Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 ok, får se hva det blir til tidligere eier(ere) har montert thorswo potte med dtm look og det er 2,5" eksos hele veien.. bilen bråker endel får å si det sånn:P har lyst på scorpion, men koster litt.. Jeg føler jeg mister effekt men den eksosen som er på. hvertfall bunndrag tror ikke motoren får den motstanden den skulle hatt. er kat på bilen,, har ikke prøvd og banket og hørt på den om det er noe laust eller om den er dårlig, men det kan godt være.. har det mye og si på effekten?
Hauso Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 om det er noe løst i katalysator, og det tetter for eksosen, så mister du masse effekt. bilen vil gå rævva. Har noe laust i katalysatoren på min 318 også, men den har jo ikke noe effekt fra før av så;O merker ikke noe forskjell. men om det tetter, så merker du det!
lloydsb Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 ok, tror ikke det er det, men... er nok bare sleden generelt. åssen er letteste måte og finne ut av om kata er defekt? evt
Dirty Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 hva med gassspjeldsensor ? prøv å kobl ut den sitter på innsuget med spjeldet
lloydsb Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 nei, har ikke det. har ikke så mye peiling:p, men kan vel prøve.. kan vel ikke komme opp noe feilmeldings lys av noe slag hvis jeg gjør det i speedo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå