///christian Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 på min gamle b20 var denne slangen lagt i vakum... Hvor var den lagt da??
Snake Oil Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 du har flere problemer med denne bilen hvis jeg forstår deg rett. punkt 1 er motorstyring eller falskluft på tomgangen. neste problem er å spyle gjennom kjølesystemet og få på nytt vann.blir det fullt av drit igjen,SÅ finner du ut hva det er. Ta en ting av gangen...
E30_Dale Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 M20 skal jo begynne og jukse når en skrur av oljelokket, suger jo falsk luft da. Men jukse ikke daue av.
///christian Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 du har flere problemer med denne bilen hvis jeg forstår deg rett. punkt 1 er motorstyring eller falskluft på tomgangen. neste problem er å spyle gjennom kjølesystemet og få på nytt vann.blir det fullt av drit igjen,SÅ finner du ut hva det er. Ta en ting av gangen... Mulig det, men kan det være noe med den vacumslangen da? Kjølesystemet skal bli gjort i nærmeste framtid
propan Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Den slangen skal enten til spjellhus eller vakum klokka på fordeler. Litt avhengig av hvilken type du har,det finnes to forskjellige vakumsystemer på de gamle m20 der. Hvis slangen går ut fra ventil i midten så skal den øverst på fordeler. Er det den på siden av ventilen så skal den inn ETTER spjell i luftretningen. Hvis ikke alt dette står riktig så fusker den og går sinnsykt dårlig,for endring av tenning på turtall skjer da ikke bl.a.
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 ikke noe pcv ventil på denna motorn nei.. vært borti samma problemet før. da var det faktisk innsugspakningen som hadde ryki. men da fikk jeg en forferdelig hyling fra lekkasjeområdet..
///christian Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Noen som har bilde der man ser hvor slangen går?
dutten Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 hva får du tatt et bedre bilde da?? der det viser hvor slangen sitter fast der den sitter fast.?
///christian Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 på min gamle b20 var denne slangen lagt i vakum... Hvor var denne slangen lagt i vakum da Ole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå