Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 glassblåsing er jo en fin ting da.. hvis du ska fikse opp kant + senter. hvis ikke bruker du Duxola malingsfjerner å går den veien. når du da har fjerna klarlakken så kan du prøve deg på autosol. rett å slett polere opp kanten å droppe den tullete klarlakken (klarlakken som blir brukt på felger koster 1000,- litern) så er ikke å anbefale me ny klarlakk igjen. det blir ett supert resultat. men det tar TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 illustrasjonsbilde litt dårlig bilde, men det er fjerning a klarlakk å polering me autosol. lykke til med felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 tåler dekkene (gummien) den DUXOLA malingsfjerneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 fordel å ta av dekka tror jeg.. gjorde ikke det på den felgen der, men det var samma me det dekket der for å si det sånn. tror det skal gå bra, men for sikkerhets skyld ta dem av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 er så utolmodig jeg vettu, så har ikke tid til å få de av- må bestille time hos verksted og slikt. jeg kan no spørre de på obs-en hva de mener. det skal vel uansett stå på hva som ikke bør komme i kontakt med malingsfjerneren EDIT: og hvor får jeg kjøpt autosol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 bilextra torshov osv har som regel. men ta å sjekk opp me de dekka. altså dekket som sto på felgene jeg fiksa, gikk det bra med etter hva jeg husker. er ett par år sia sist jeg gjorde detta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 duxola greine skader ikke dekkene... har hatt en dæsj malingsfjerner liggende på ene dekket mitt ganske lenge, ikke skjedd noe enda ihvertfall.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Skal snart begynne å pusse opp mine felger også.. så denne tråden er jo kurrant Problemet med mine felger er at klarlakken har begynt å flasse av, samt eiring på den ene for felgen! Så det er da kun kanten som blir fikset opp, da de ellers er pene! Malingsfjerner og autosol next Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 absolutt å anbefale det ja fint me polert kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg må nok lakke hele felgen siden jeg har pusset vekk klarlakk på eikene helt nede med kanten hva synes dere?? lakke midten (eikene) blank sort og kanten kun med autosol eller lakke hele felgen med kanten sort....klarer ikke bestemme meg helt. har sett begge deler på sølv stasjonsvogn og synes begge egentlig er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 jeg ville lakert midten sort å autosol på kanten . men det er min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 tar hjertlig imot folks meninger om fargekombinasjonen..... grunnen til at jeg kanskje villa hatt hele felgen sort er pga at jeg kunne tenkt med svarte nyrer og da med helt sort felg så finnes det ikke mer "krom" på bilen. liker litt sånn stealth look. men det hadde det nok funket med blank kant og beholde krom nyrene men en ting...hvor blankt blir det egentlig med autosolen. skjønner at jo lenger men holder på jo blankere blir den...for kanten er børstet alu så den blir kanskje ikke sånn speilblank (chromelook) da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 kunne blitt pent også å lakert hele felgen sort matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 veldig skeptisk til matt lakk. liker det vel egentlig ikke, men takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå