Gå til innhold

oppussing av felger


gjeewaytee
 Share

Anbefalte innlegg

glassblåsing er jo en fin ting da.. hvis du ska fikse opp kant + senter. hvis ikke bruker du Duxola malingsfjerner å går den veien. når du da har fjerna klarlakken så kan du prøve deg på autosol. rett å slett polere opp kanten å droppe den tullete klarlakken (klarlakken som blir brukt på felger koster 1000,- litern) så er ikke å anbefale me ny klarlakk igjen. det blir ett supert resultat. men det tar TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er så utolmodig jeg vettu, så har ikke tid til å få de av- må bestille time hos verksted og slikt. jeg kan no spørre de på obs-en hva de mener. det skal vel uansett stå på hva som ikke bør komme i kontakt med malingsfjerneren

EDIT: og hvor får jeg kjøpt autosol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nok lakke hele felgen siden jeg har pusset vekk klarlakk på eikene helt nede med kanten

hva synes dere?? lakke midten (eikene) blank sort og kanten kun med autosol eller lakke hele felgen med kanten sort....klarer ikke bestemme meg helt. har sett begge deler på sølv stasjonsvogn og synes begge egentlig er fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar hjertlig imot folks meninger om fargekombinasjonen..... grunnen til at jeg kanskje villa hatt hele felgen sort er pga at jeg kunne tenkt med svarte nyrer og da med helt sort felg så finnes det ikke mer "krom" på bilen. liker litt sånn stealth look. men det hadde det nok funket med blank kant og beholde krom nyrene

men en ting...hvor blankt blir det egentlig med autosolen. skjønner at jo lenger men holder på jo blankere blir den...for kanten er børstet alu så den blir kanskje ikke sånn speilblank (chromelook) da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...